סיוון

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • סיוון
    סיוון
    16/01/2011

    הי אני חיה בחו"ל גיל 41 בעבר היו לי 2 הפלות יזומות ,נשואה שנתיים ומנסה להכנס להריון לבעלי 2 ילדים מנשואים קודמים . היום יש בעיות אצלו בזרע של כמות 18 מלין וגם בעיות בזרימה .לפני שנה וחצי שהחלטנו לנסות להיכנס להריון מיד נקלטתי תוך 3 חודשים ובשבוע החמישי זה נפל ומאז אני לא מצליחה להכנס להרייון אצלי הכל תקין מחזור תקין מאוד כל 26 יום קניתי בדיקת ביוץ ביתית וגם הביוץ מתקיים כל 12 יום . הרופאים כאן ממלצים לעבור ישר לטיפול הפריה (אני חיה בארהב) כאן זה קצת תעשייה של כסף קצת שונה מהארץ שלנו:). חברתי עברה את אותו תהליך והמליצה בחום לנסות במשך שלושה חודשים את כדורי אקקלומין רציתי לקבל חוות דעת לגביי הנושא אודה מראש .. בעלי בן 55

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיוון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיוון - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/01/2011

    לדעתי רצוי לברר אצל בעלך באם הוא סובל מדליות אשכים (וריקוצל) באמצעות דופלר אולטראסאונד של האשכים. וכן לבצע תרבית זירמה לברר אפשרות של זיהום בתעלה הזיכרית. בשני המיקרים ניתן לטפל אך ייתכן שמפאת גילך רצוי לקצר תהליכים ולבדוק את האיכות המורפולוגית הפונקציונלית של תאי הזרע שלו (אפשר לבצע זאת גם באמצעות שיתוף פעולה עם מעבדת זרע מקומית (Dry MSOME) ובאם ישנם תאים תקינים תצטרכו להגיע ארצה לשבוע ימים לביצוע מיון מוקדם של תאי זרע אלו להפרייה חוץ גופית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    סיוון
    21/01/2011

    הי תודה על תשובתך !!! האורולוג של בעלי אמר לנו שבעלי לא עקר ושאני יכולה להכנס להריון אבל כמו שאתה אומר מפאת הגיל שלי (אבל יש הרבה קשיים בכמה מישורים של כמות זרימה אני צריכה לקחת את הבדיקה ולרשום מה בדיוק .) שאלתי היא האם בגילי עליי לנסות לקחת הורמונים ולנסות להיקלט באופן טבעי או ללכת לכמה טיפולייי הזרעה שהבנתי שבתהליך של הזרעה גם משביחים את הזרע דבר יותר מדיוק מקיום יחסי מין רגילים תודה מראש !!( אני עדיין מאמינה שאני יכולה להקלט באופן טבעי ללא טיפול הפריה כיוון שהבעייה אצל בעלי וצריך להשביח את הזרע .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו