מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סיווןסיוון16/01/2011
הי אני חיה בחו"ל גיל 41 בעבר היו לי 2 הפלות יזומות ,נשואה שנתיים ומנסה להכנס להריון לבעלי 2 ילדים מנשואים קודמים . היום יש בעיות אצלו בזרע של כמות 18 מלין וגם בעיות בזרימה .לפני שנה וחצי שהחלטנו לנסות להיכנס להריון מיד נקלטתי תוך 3 חודשים ובשבוע החמישי זה נפל ומאז אני לא מצליחה להכנס להרייון אצלי הכל תקין מחזור תקין מאוד כל 26 יום קניתי בדיקת ביוץ ביתית וגם הביוץ מתקיים כל 12 יום . הרופאים כאן ממלצים לעבור ישר לטיפול הפריה (אני חיה בארהב) כאן זה קצת תעשייה של כסף קצת שונה מהארץ שלנו:). חברתי עברה את אותו תהליך והמליצה בחום לנסות במשך שלושה חודשים את כדורי אקקלומין רציתי לקבל חוות דעת לגביי הנושא אודה מראש .. בעלי בן 55
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיוון - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב20/01/2011לדעתי רצוי לברר אצל בעלך באם הוא סובל מדליות אשכים (וריקוצל) באמצעות דופלר אולטראסאונד של האשכים. וכן לבצע תרבית זירמה לברר אפשרות של זיהום בתעלה הזיכרית. בשני המיקרים ניתן לטפל אך ייתכן שמפאת גילך רצוי לקצר תהליכים ולבדוק את האיכות המורפולוגית הפונקציונלית של תאי הזרע שלו (אפשר לבצע זאת גם באמצעות שיתוף פעולה עם מעבדת זרע מקומית (Dry MSOME) ובאם ישנם תאים תקינים תצטרכו להגיע ארצה לשבוע ימים לביצוע מיון מוקדם של תאי זרע אלו להפרייה חוץ גופית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
סיוון21/01/2011הי תודה על תשובתך !!! האורולוג של בעלי אמר לנו שבעלי לא עקר ושאני יכולה להכנס להריון אבל כמו שאתה אומר מפאת הגיל שלי (אבל יש הרבה קשיים בכמה מישורים של כמות זרימה אני צריכה לקחת את הבדיקה ולרשום מה בדיוק .) שאלתי היא האם בגילי עליי לנסות לקחת הורמונים ולנסות להיקלט באופן טבעי או ללכת לכמה טיפולייי הזרעה שהבנתי שבתהליך של הזרעה גם משביחים את הזרע דבר יותר מדיוק מקיום יחסי מין רגילים תודה מראש !!( אני עדיין מאמינה שאני יכולה להקלט באופן טבעי ללא טיפול הפריה כיוון שהבעייה אצל בעלי וצריך להשביח את הזרע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

