טיפולי פוריות

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • טיפולי פוריות
    חיה
    09/02/2011

    שלום ד"ר - נשואה בת 31 ,
    הבדיקות שלי תקינות כולל צילום רחם - הבעיה אצל בעלי.
    3 הזרעות נכשלו - בפעם השלישית :
    ביום ההזרעה הראשון - זרע לאחר השבחה
    נפח של 0.45 סמ"ק , ריכוז זרעונים : 44 . זרעונים בתנועה :40% דרגת תנועה (IV - II ) - זרעונים נורמלים 5% - לויקוציטים בודדים
    ביום ההזרעה השני - זרע לאחר השבחה
    נפח 0.45 סמ"ק , ריכוז 34 . זרעונים בתנועה 48% . דרגת תנועה:(IV - II) - זרעונים נורמאלים 6% - לויקוציטים בודדים
    השאלה שלי :
    האם התשובות לאחר השבחה הם תקינות להיקלט להריון בהזרעה ? או עדיף בתנאים אלה לעבור ל- IVF.
    תודה על התייחסותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפולי פוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי פוריות - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    09/02/2011

    שלום סתיו,
    לפי התוצאות שלאחר הכנת זרע להזרעה תוך רחמית, יש כמות טובה של זרעונים עם מורפולוגיה מספקת על מנת לקבל הריון, אך לא כל הפמטרים ניתן לזהות בבדיקה. מסיבה זאת, אם לא מצליחים להרות לאחר 3-4 מחזורי טיפול בהזרעה תוך רחמית (IUI), יש לפנות לטיפול בהפריה חוץ גופית. בכל מקרה, בכל טיפול שתבחרו, ממליץ להשתמש גם בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו