מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גבישיות בזרעאלי21/02/2011
שלום, בחודש האחרון עשיתי בדיקת זרע בעקבות תשומת לב לגבישיות מוזרה שהזרע יוצא בעת השפיכה,אז רציתי לדעת אם זאת בעייה מסויימת.(מנסים בערך חצי שנה להכינס להריון,יש ילדה בת 2) הבדיקה יצאה לא תקינה-ריכוז נמוך-תנועיות נמוכה-ותאים תקינים 0 אחוז.
הייתי כבר אצל אורולוג,אחרי בדיקות דם הורמנוליות,אולטרסאונד לאשכים,ובדיקת זרע שנייה,שאף היא יצאה לא תקינה-אפילו פחות טובה מהראשונה.
שאלתי אותו אם יש קשר לגבישיות של הזרע, הוא אמר שהוא חושב שלא.
השאלה שלי היא: האם לפי דעתך יש קשר, כי ההרגשה שלי היא שזה לא מקרי,יש לציין שבחיים לא היתה לי תופעה כזאת(אני בן 30)הזרע יוצא קצת נוזלי, וכל השאר גבישי צהבהב,עם הרגשה שכאילו זה נחסם ומתאמץ לצאת.-האורולוג שלל דלקת
וחשבתי הגיונית,שאולי בגלל שזה גבישי זה מפריע לתנועתיות,ואולי גם לפרמטרים אחרים בבדיקה.
אשמח לשמוע את דעתך המקצועית?
ובכלל,חוץ מהגבישיות, מה עוד אפשר לעשות עם הזרע? האם אפשר לשפר אותו? יש לציין כי אני אדם בריא,ולא זכור לי משהו שקרה ב3 שנים האחרונות
תודה מראש
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשם ההבהרה, בדיקת האשכים יצאה תקינה
אלי22/02/2011כמו גם בדיקת הדם.
רק בדיקות הזרע יצאו לא תקינות (הפרש של כחודש מאחת לשנייה)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבישיות בזרע - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב22/02/2011על פי התיאור שנתת נראה לי שרצוי לבצע תרבית זירמה כדי לשלול אפשרות של דלקת א-סימפטומטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
אלי22/02/2011האורולוג שלל אפשרות של דלקת, מהנתונים של בדיקת הזרע (PH תקין)
האם לדעתך כדאי בכל זאת לבדוק את הדלקת שציינת?ישנם כמה דלקות שונות?
ההריון הקודם היה מהיר מאוד, ומעולם לא היה לי גבישיות בזרע, ולכן הנחתי שאולי אכן מדובר בדלקת. אבל האורולוג פסל את האפשרות ולכן לא חשבתי לעשות בדיקה.
יתרה מזאת, הוא הסביר שגבישיות זה משהו טבעי מאוד, מה שלא הסכמתי כי מעולם לא היה לי כזה דבר.
אשמח לשמוע את חוות דעתך, מדוע לדעתך אכן יש סיכוי לדלקת?.
תודה רבה ויישר כוח על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

