גבישיות בזרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • גבישיות בזרע
    אלי
    21/02/2011

    שלום, בחודש האחרון עשיתי בדיקת זרע בעקבות תשומת לב לגבישיות מוזרה שהזרע יוצא בעת השפיכה,אז רציתי לדעת אם זאת בעייה מסויימת.(מנסים בערך חצי שנה להכינס להריון,יש ילדה בת 2) הבדיקה יצאה לא תקינה-ריכוז נמוך-תנועיות נמוכה-ותאים תקינים 0 אחוז.
    הייתי כבר אצל אורולוג,אחרי בדיקות דם הורמנוליות,אולטרסאונד לאשכים,ובדיקת זרע שנייה,שאף היא יצאה לא תקינה-אפילו פחות טובה מהראשונה.
    שאלתי אותו אם יש קשר לגבישיות של הזרע, הוא אמר שהוא חושב שלא.
    השאלה שלי היא: האם לפי דעתך יש קשר, כי ההרגשה שלי היא שזה לא מקרי,יש לציין שבחיים לא היתה לי תופעה כזאת(אני בן 30)הזרע יוצא קצת נוזלי, וכל השאר גבישי צהבהב,עם הרגשה שכאילו זה נחסם ומתאמץ לצאת.-האורולוג שלל דלקת
    וחשבתי הגיונית,שאולי בגלל שזה גבישי זה מפריע לתנועתיות,ואולי גם לפרמטרים אחרים בבדיקה.
    אשמח לשמוע את דעתך המקצועית?
    ובכלל,חוץ מהגבישיות, מה עוד אפשר לעשות עם הזרע? האם אפשר לשפר אותו? יש לציין כי אני אדם בריא,ולא זכור לי משהו שקרה ב3 שנים האחרונות
    תודה מראש
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גבישיות בזרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשם ההבהרה, בדיקת האשכים יצאה תקינה

    אלי
    22/02/2011

    כמו גם בדיקת הדם.
    רק בדיקות הזרע יצאו לא תקינות (הפרש של כחודש מאחת לשנייה)
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבישיות בזרע - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    22/02/2011

    על פי התיאור שנתת נראה לי שרצוי לבצע תרבית זירמה כדי לשלול אפשרות של דלקת א-סימפטומטית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    אלי
    22/02/2011

    האורולוג שלל אפשרות של דלקת, מהנתונים של בדיקת הזרע (PH תקין)
    האם לדעתך כדאי בכל זאת לבדוק את הדלקת שציינת?ישנם כמה דלקות שונות?
    ההריון הקודם היה מהיר מאוד, ומעולם לא היה לי גבישיות בזרע, ולכן הנחתי שאולי אכן מדובר בדלקת. אבל האורולוג פסל את האפשרות ולכן לא חשבתי לעשות בדיקה.
    יתרה מזאת, הוא הסביר שגבישיות זה משהו טבעי מאוד, מה שלא הסכמתי כי מעולם לא היה לי כזה דבר.
    אשמח לשמוע את חוות דעתך, מדוע לדעתך אכן יש סיכוי לדלקת?.
    תודה רבה ויישר כוח על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו