טיפול בעקבות תוצאות זרע נמוכות

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בעקבות תוצאות זרע נמוכות
    טלי
    24/02/2011

    שלום לכולם...
    אני ובעלי מנסים מעל לשנה להיכנס להריון, עקב תוצאות זרע נמוכות של בעלי, כאשר כל הבדיקות אצלי תקינות.
    פנינו למומחה פוריות דרך הקופה, אשר נתן לנו בתור טיפול ראשון לעשות מעקב אחרי הזקיקים להזריק אוביטרל ולעשות הזרעה. טיפול ראשון שלא צלח.
    בינתיים נעשו שינויים בקופה והרופא המומחה שלנו עזב והיגעה רופאה חדשה המוגדרת בתור מומחית ביילוד וגניקלוגיה במקומו.(לא שאנחנו מזלזלים, אלא פשוט רצינו מומחה בפוריות...)
    הרופאה החדשה התאימה לנו טיפול חדש שבו אצטרך לקחת החל מיום שיש הקרוב כדור איאקלומין פעם ביום, לעשות מעקב זקיקים, בזמן המתאים להזריק אוביטרל ומיום הביוץ להשתמש באוטרוגסטן עד לקבלת תשובה חיובית בעז"ה.
    ההתלבטות שלנו היא לגבי הטיפול..לקיחת כדורי האיאקלומין דיי מרתיעה (זה ממידע שקיבלנו באינטרנט). אנחנו מבינים שזה נועד להגביר את הביוץ ואת הסיכוי להיקלט. אך מאחר שהבעיה היא בזרע, האם הטיפול הזה הוא הדרוש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגביי טיפול בזרע

    אפרת
    01/03/2011

    אני לא יודעת לגביי הטיפול בביציות, אבל שחשדנו שלבעלי יש בעיה קלה הרופא המליץ לו ללכת עם תחתונים נוחים, לא לשבת עם לפ טופ על הבירכיים והוא נתן לו תוסף תזונה מיוחד שנקרא ל- ארגינין 1000 מ"ג של סולגאר, שגורם ליווצרות זרע ועוזר לתנועתיות הזרע. אני ממלעצה לך שתשאלי את הרופאה שלכם על התוסף הזה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בעקבות תוצאות זרע נמוכות - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    01/03/2011

    שלום טלי,
    זה טיפול המקובל ביותר בתחילת טיפולי פוריות. איקקלומין גורם להבשלה של מספר זקיקים (ביציות), וכך עולה סיכוי להפריה בהזרעה. אם לא תצליחו להרות בשיטה זו, שלב הבא הוא הפריה חוץ גופית. בגלל שבעיה היא זכרית, אני ממליץ על מספר דברים: קודם כל להבדק אצל אורולוג, לבדוק פעילות האשכים. דבר נוסף, להתחיל כבר עכשיו להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע. קיימת אפשרות נוספת, אך זה כבר במסגרת טיפולי הפריה חוץ גופית, לנסות הפריה בשיטת IMSI (בחירת זרעונים הטובים ביותר תחת הגדלה גבוה ולאחר מכן להזריקם לביציות).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו