בדיקת זרע-קבלת מידע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע-קבלת מידע
    מיקי
    05/04/2011

    שלום,
    אני בן 33 אחרי ניתוח פרולקטינומה לפני 10 חודשים.לפני הניתוח הפרולקטין 17000!

    כיום, ערכים גבוליים בהורמונים פרולקטין 480, טוסטטורון 7.6 וקורטיסול 264 לנקודת זמן הזו.

    לצערי לא מקיים יחסי מין מזה שנים אך יחד עם זאת מחפש כלה וחברה לחיים:-)

    החשק המיני והתפקוד המיני (אוננות) יורד ועולה לפי מצב הלחץ בו אני נמצא.

    חשוב לציין כי הייתי בסטרס גדול אחרי הניתוח תקופה ארוכה מאד.

    במשך 8 חודשים צרכתי חצי כדור ליום פרדניזון 2.5 מ"ג לשמירה על ערכי קוטיסול סבירים. מאז שהפסקתי ( לפני חודש) הקורטיסול ירד ל264

    1.בהתייעצות בפורום אחר הוצע לי לבצע בדיקת זרע. האם שווה לעשות בסטטוס שלי כרגע?
    2. אני חבר קופ"ח מכבי. היכן מבצעים זאת ולמי אני פונה אחר כך עם התוצאות? איזה סוג רופא?
    3.אחרי הניתוח אני טיפוס אופטימי יותר אבל חלילה אם תהיה בעיה. מה סוג הבעיה שעלולה להיות ומה סוג הטיפול? האם חלילה יכולה להיות עקרות?
    4. האם שווה לבצע את הבדיקה למרות שבקרוב כנראה ואקבל תרופה מונעת הורדת הפרולקטין?

    תודה,
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע-קבלת מידע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע-קבלת מידע - תגובה

    ד''ר שי שפי
    05/04/2011

    אם בקרוב תתחיל לקחת טיפול תרופתי להורדת הפרולקטין, כדאי אכן להמתין, ואח"כ לבצע בדיקת זרע. באותה הזדמנות יש לבצע גם פרופיל הורמונלי מלא.
    עם תוצאות הבדיקות יש להגיע לאורולוג מומחה בפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 3 הבהרות בבקשה

    משה
    05/04/2011

    תודה על תשובתך,
    1.מה הכוונה בתשובתך "אחר כך לבצע בדיקה"? מתי זה אחר כך? אחרי כמה זמן מנטילת התרופה להורדת הפרולקטין יש לבצע את הבדיקה?
    2.האם ניתן להבין כי תוצאות הבדיקה שאקבל בעוד פרק זמן קצר כאשר אבצע ספירת זרע יכולות להיות שונות בעתיד כאשר נושא הכניסה להריון יהיה רלוונטי?
    3. מניסיונך, האם לאור מה שכתבתי ( התוצאות ההורמונליות הנוכחיות) יש מקום לדאגה?

    אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 3 הבהרות בבקשה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    05/04/2011

    1. עם תחילת הטיפול כדאי לבצע את הבדיקות שישמשו כבסיס להערכה / טיפול בהמשך.
    2. כדאי להבין שתי עובדות בסיסיות. הראשונה, שעדיין אין ולו בדיקות ראשוניות כדי לקבוע קביעה כלשהי. השניה, שהבירור מורכב, וצריך להתנהל במרפאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו