מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת זרע-קבלת מידעמיקי05/04/2011
שלום,
אני בן 33 אחרי ניתוח פרולקטינומה לפני 10 חודשים.לפני הניתוח הפרולקטין 17000!
כיום, ערכים גבוליים בהורמונים פרולקטין 480, טוסטטורון 7.6 וקורטיסול 264 לנקודת זמן הזו.
לצערי לא מקיים יחסי מין מזה שנים אך יחד עם זאת מחפש כלה וחברה לחיים:-)
החשק המיני והתפקוד המיני (אוננות) יורד ועולה לפי מצב הלחץ בו אני נמצא.
חשוב לציין כי הייתי בסטרס גדול אחרי הניתוח תקופה ארוכה מאד.
במשך 8 חודשים צרכתי חצי כדור ליום פרדניזון 2.5 מ"ג לשמירה על ערכי קוטיסול סבירים. מאז שהפסקתי ( לפני חודש) הקורטיסול ירד ל264
1.בהתייעצות בפורום אחר הוצע לי לבצע בדיקת זרע. האם שווה לעשות בסטטוס שלי כרגע?
2. אני חבר קופ"ח מכבי. היכן מבצעים זאת ולמי אני פונה אחר כך עם התוצאות? איזה סוג רופא?
3.אחרי הניתוח אני טיפוס אופטימי יותר אבל חלילה אם תהיה בעיה. מה סוג הבעיה שעלולה להיות ומה סוג הטיפול? האם חלילה יכולה להיות עקרות?
4. האם שווה לבצע את הבדיקה למרות שבקרוב כנראה ואקבל תרופה מונעת הורדת הפרולקטין?
תודה,
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע-קבלת מידע - תגובה
ד''ר שי שפי05/04/2011אם בקרוב תתחיל לקחת טיפול תרופתי להורדת הפרולקטין, כדאי אכן להמתין, ואח"כ לבצע בדיקת זרע. באותה הזדמנות יש לבצע גם פרופיל הורמונלי מלא.
עם תוצאות הבדיקות יש להגיע לאורולוג מומחה בפוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה3 הבהרות בבקשה
משה05/04/2011תודה על תשובתך,
1.מה הכוונה בתשובתך "אחר כך לבצע בדיקה"? מתי זה אחר כך? אחרי כמה זמן מנטילת התרופה להורדת הפרולקטין יש לבצע את הבדיקה?
2.האם ניתן להבין כי תוצאות הבדיקה שאקבל בעוד פרק זמן קצר כאשר אבצע ספירת זרע יכולות להיות שונות בעתיד כאשר נושא הכניסה להריון יהיה רלוונטי?
3. מניסיונך, האם לאור מה שכתבתי ( התוצאות ההורמונליות הנוכחיות) יש מקום לדאגה?
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה3 הבהרות בבקשה - תגובה
ד''ר שי שפי05/04/20111. עם תחילת הטיפול כדאי לבצע את הבדיקות שישמשו כבסיס להערכה / טיפול בהמשך.
2. כדאי להבין שתי עובדות בסיסיות. הראשונה, שעדיין אין ולו בדיקות ראשוניות כדי לקבוע קביעה כלשהי. השניה, שהבירור מורכב, וצריך להתנהל במרפאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

