מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מורפולוגיה נמוכה ואפשרויותאורן19/05/2011
שלום רב ותודה מראש על העזרה.
להלן תוצאות מזרע שהקפאתי לאחר 3 ימי התנזרות:
viscosity - normal
volume - 2.8
ph - 8
count - 32
tot. count - 89.6
motility- 55%
grade - 2-3
motil II - /
eosin - /
Morphology:
normal - 2%
borderline - 7%
amorphos - 83%
pyriform - 2%
round - /
tail 4%
midpiece - 2%
לאחר יומיים מבדיקה זו עשיתי בדיקת הלוספרם במעבדה אחרת:
viscosity - normal
volume - 1.8
.ph - 8.7
sperm ocncentration - 45 milion/ml
motility- 50%
Morphology:
normal - 5%
amorphos - 95%
אני מניח שההבדלים נובעים בעיקר בגלל המעבדה וקצת גם זמן ההתנזרות.
המורפולוגיה שלי תמיד הייתה נמוכה אך גבוהה מהתוצאות האלה. עד כה בטפולי IVF שעשינו תמיד עשו ICSI ותמיד היו כ 95% הפריות ועוברים טובים. אבל חווינו 3 הפלות.
האם יש קשר בין מורפולגיה להפלות על אף שהזרע ניבחר ב ICSI?
האם הזרע שהוקפא עם התוצאות מעל הינו טוב מספיק ל ICSI?
האם צריך לבדוק עוד משהו אצל אורולוג? (ניבדקתי בעבר לפני כ 4 שנים והכל היה תקין)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח אם אפשר לקבל תשובה. תודה
אורן23/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמורפולוגיה נמוכה ואפשרויות - תגובה
ד''ר שי שפי25/05/2011בבדיקה הראשונה המורפולוגיה ירודה.
לבדיקה השניה לא צורפה תשובת הלוספרם. יתכן שבעיה בשלמות ה-DNA תגרום להפלות.
יש להשלים בירור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת ההלוספרם עצמה הייתה תקינה
אורן25/05/2011תודה על התגובה.
בדיקת ההלוספרם עצמה הייתה תקינה מבחינת DNA
DFI 14 - (ערך תקין 0-15)
אני מודע לעובדה שהמורפולוגיה נמוכה. בעבר הייתי אצל אורולוג והכל היה תקין.
עד כה בטפולי IVF שעשינו תמיד עשו ICSI ותמיד היו כ 95% הפריות ועוברים טובים. הפלה אחת נמצאה בעיית כרומוזומים בעובר. עשיתי קריוטייפ והכל תקין אבל הרופא אמר שזה קשור כניראה לגיל אישתי (40) . הפלה שנייה הייתה אחרי תרומת ביצית ולא יכולנו לבדוק סיבה ואבדן שלישי היה בכלל חוץ רחמי.
אנחנו שוקלים עכשיו לעשות פונדקאות והשאלה היא אם ICSI יפתור את בעיית המורפולוגיה.
אני עובד כשף ומודע לעובדה שזה יכול להשפיע על איכות - האם יש צורך שוב ללכת לאורולוג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת ההלוספרם עצמה הייתה תקינה - תגובה
ד''ר שי שפי25/05/2011מומלץ לוודא כי האורולוג המטפל מומחה בפוריות הגבר.
אינני יודע אם בצעת בירור מלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

