מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר ניתוח לאסקליז30/06/2011
שלום,
אני כשבוע לאחר ניתוח לאסק (יום רביעי אחרון)
נותחתי אצל פרופ' ליפשיץ.
בשלושה ימים אחרונים הרגשתי בבוקרים לאחר שאני מטפטפת טיפות ויגמוקס ולוטמקס הרגשתי צריבה, עיניים אדומות ודומעות. ( זה היה קורה רק בבוקר)
לאחר שיחה עם הרופאה נאמר לי לטפטף לפני הויגמוקס ולוטמקס טיפות דמעות מלאכותיות. ויש לציין שהיום בבוקר לא הרגשתי צריבה.
ובנוסף אתמול בלילה והיום בבוקר ראיתי מין לכללוך בעין ממש ממש בקצה צד ימין בצד של האף. יכול להיות שזה שאריות של טישו? או הפרשה? זה היה מין צבע לבן כזה דק וארוך והוצאתי את זה בעדינות עם הציפורן.
זה נשמע תקין?
אשמח לתשובה מהירה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה רביעי לפני שבוע
ליז30/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהלאחר ניתוח לאסק - תגובה
ד``ר עמי הירש30/06/2011שלום רב,
- התנהלת בצורה מצוינת!. מדובר בהפרשות טבעיות של בלוטות השומן שבעפעפיים, ותופעה זו עלולה להימשך מס' ימים.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה על התשובה, והצריבה...
ליז30/06/2011שהייתה בעיניים זה בסדר?
יש לציין שאני לחוצה מכל דבר קטן.. יש סיבה בכלל להלחץ?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה על התשובה, והצריבה... - תגובה
ד``ר עמי הירש04/07/2011שלום רב,
אין לך סיבה להלחץ. המהלך ההתאוששות מניתוחי לייזר לסוגיהם השונים, צריבה היא תופעת לוואי שכיחה.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




