מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעט שאלות על ניתוח שעבר ביום רביעיאחד30/07/2011
שלום לכולם ,
ביום רביעי האחרון עברתי ניתוח מסוג אינטראלאסיק ויש לי כמה שאלות :
1.שטפי דם בעיניים תוך כמה זמן עוברים לרוב?
2.שאלה שתישמע קצת מוזר - היום התחלתי את עניין הטיפות ורשום שהזמנים הם בין 08:00 ל23:00 (5 פעמים ביום במרווחים של 3 שעות) השאלה היא האם הכוונה למקסימום 5 פעמים ביום? כי אני מסיים את ה-5 שלי ב9 בערב והולך לישון בסביבות 12 או שיש צורך לעוד פעם?
3.ישנו טישטוש בבוקר שלאחר זמן מה הראייה מסתדרת - האם זה טבעי ? תוך כמה זמן זה חולף?
4.האם לאחר הביקורת שמתבצעת לאחר שבוע , בהנחה שהכל תקין האם החזרה לשגרה יכולה להיות במלואה? אני עובד מול מחשב כ6-8 שעות כל יום מה מומלץ לעשות?
תודה לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש תשובות?
אחד31/07/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהמעט שאלות על ניתוח שעבר ביום רביעי - תגובה
פרופ' ישראל קרמר01/08/2011שלום רב,
1. שטפי דם חולפים תוך מס' שבועות.
2. אין מקסימום, אך יש מינימום של 6 פעמים ביום, היות ויש להקפיד על מינון של כל 3 שעות מ 7-8 בבוקר ועד 23-24 בלילה.
3. הטשטוש נובע מיובש או בצקת הקרנית בזמן השינה ולכן אני ממליץ על טיפול על ידי טיפות ויסקוטירס ג'ל ללילה - לפני השינה.
4. כן, ניתן לחזור לעבודה שגרתית מול מחשב, אך יש להשתמש בטיפות ליובש בזמן העבודה מול מחשב (טיפות ללא חומר משמר).
בברכה,
פרופ' קרמר ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהמוזר מאוד...
אחד01/08/2011מה שאתה אומר בעצם מאוד מטעה ועוד מדובר על הוראות של קולגה שלך לאותו מקום עבודה.
על פי הרישום נאמר 5 פעמים ביום , בלי הגדרת מינימום ואילו כאן אתה אומר לי 6 פעמים - על אילו מהדברים אני צריך להסתמך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהמוזר מאוד... - תגובה
פרופ' ישראל קרמר04/08/2011שלום רב,
לכל רופא מדיניות טיפול ספציפית לו, אך לגבי יש לטפטף כל 3 שעות, פירושו 6 פעמים ביממה, כלומר מ-7:00 בבוקר ועד 12:00 בערב (24:00) לערך.
בברכה,
פרופסור ישראל קרמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהלמה אתה לא שואל את הרופא שניתח אותך
עידית05/08/2011הרופא שלי (אני לא אכתוב שוב את השם שלא תחשוב שמישהו משלם לי כי ממש לא) זמין עבורי 24 שעות 7 ימים בשבוע. כי זה אולי ניתוח קצר אבל מדובר בעיניים שלנו! ואם משהו לא נראה לך - תיגש למיון! זה לא צחוק והרופא צריך להיות זמין עבורך בכל שאלה מתי שאתה צריך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






