מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פזילההילה27/08/2011
האם אחרי הניתוח יכול להיווצר פזילה?
עברתי ניתוח לפני שנה ... PRK רק לעין אחת שהיא הייתה עצלה ועכשיו עדין עצלה ועין אחת נשארה עם מספר 5.5 האם יש אפשרות של הווצרות פזילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פזילה - תגובה
ד``ר עמי הירש29/08/2011הילה שלום,
עין שפזלה בשל היותה עין עצלה תפזול גם לאחר ניתוח PRK מה עוד שהבנתי שהיא היחידה שנותחה. קשה מאד לתפקד כאשר עין אחת נותחה ויתכן והיא מושלמת מבחינת המספר ובעין השניה 5.5. יתכן כי העין העצלה חסרת תפקוד ראייתי ולכן הפרש זה לא מפריע לך.
בברכה דר' הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההבהרה - פזילה
הילה29/08/2011אולי לא הסברתי כמו שצריך...
נותחתי בעין העצלה אבל לא הייתה לי פזילה אף פעם. והעין הטובה היא עם מספר של 5.5. רציתי לדעת אם אחרי שנה של הניתוח בעין העצלה יכול להווצר פזילה !
כי אני מרגישה פתאום מוזר. אני עדין לוקחת טיפות PRK ויש לי ביקורות כל חודשים. ריציתי לדעת האם יש אפשרות של הייוצרות של פזילה בעין?
ואם כן מה אפשר לעשות בנידון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהעוד דבר קטן
הילה29/08/2011העין העצלה שנותחה היא ללא מספר אבל רואה 6:18 בערך זה משתנה כל הזמן.
הייתי רואה לפני הניתוח 6:40 עם מספר 12 . ולא הייתה שום פזילה.
טווח הראייה שלי השתפר פלאים. אבל רציתי לדעת האם יכולה להווצר פזילה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהעוד דבר קטן - תגובה
ד``ר עמי הירש30/08/2011הילה שלום, אם העין העצלה לא פזלה לפני הניתוח, עם חדות ראייה 6/40 קרוב לוודאי שלאחר הניתוח עם חדות ראיה 6/18 לא תפזול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




