מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הבדל בין PRK ל LASEK CVאיילת28/08/2011
שלום רב,
אבקש לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות, או שבכלל זו אותה שיטה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדל בין PRK ל LASEK CV - תגובה
ד``ר עמי הירש29/08/2011איילת שלום, PRK ליטוש של שטח הפנים החיצוני של הקרנית ללא התייחסות לעיוותי ראייה ממקור גבוה (high order abberation) שלהם ה CV נותן מענה. PRK הוא ליטוש חיצוני של הקרנית כולל שכבתה החיצונית (אפיטל)
זהו למעשה פצע פתוח בקרנית.
LASEK - ליטוש של שטח הפנים החיצוני של הקרנית תוך כדי הימנעות מפגיעה באפיתל. שמירת האפיתל לכיסוי איזור הניתוח בתום הניתוח נותנת את אפקט ה PRK אך עם כיסוי (הגנה) של האפיתל.
בברכה, דר' הירש עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשאלה נוספת
איילת30/08/2011תודה על התשובה. אם נשמרת בניתוח הלסק שכבת האפיתל - למה בכל זאת שמים בתום הניתוח את עדשות ההגנה למס' ימים?
ושאלה נוספת: אני בת 41. נאמר לי בבדיקה מקדימה שצפוי שתוך מס' מועט של שנים אתקל בצורך להשתמש במשקפים לראיה מקרוב. האם הניתוח להסרת משקפיים בלייזר בשיטת לסק מאיץ את התהליך? או שבאופן טבעי (גם ללא הניתוח) התהליך של בעיה בראיה מקרוב קורה סביב גיל 40+ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד``ר עמי הירש30/08/2011איילת שלום, את עדשת המגע שמים כדי שלא יווצר מצב ששכבת האפיתל תזוז ממקומה והיא מהווה הגנה מפני זיהומים מבחוץ.
לשאלתך הנוספת, אכן הבעיה היא תלוית גיל ובמידה ותנתחי את שתי העיניים לרחוק אכן תזדקקי בשנים הקרובות למשקפי קריאה (ללא קשר לניתוח הלייזר)
בררי עם הרופא המנתח שלך האם יש מקום לניתוח בשיטת מונוויז'ן.
בברכה, דר' עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




