הצטלקות ב-PRK מול לאסיק

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • הצטלקות ב-PRK מול לאסיק
    אור
    08/09/2011

    שלום,
    רציתי לדעת היכן הסיכונים להצטלקות גבוהים יותר - בניתוח LASIK או ב-PRK?

    אציין כי:
    - נמצאתי מתאימה לשני הניתוחים ב2מכוני עיניים מובילים (עובי הקרניות 580 ו-560) עם 3.5- ו-3.74-.
    - אני עוסקת בצורפות, ולכן ראייה מקרוב חשובה לי לא פחות מראייה למרחוק.
    - אני עובדת הרבה מול מחשב ביום יום.

    על איזה ניתוח הייתם ממליצים?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    הצטלקות ב-PRK מול לאסיק

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • הצטלקות ב-PRK מול לאסיק - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    08/09/2011

    שלום
    בנתונים שמוזכרים אין הרבה הבדל בכמות ההצטלקות - היא קטנה בכל מקרה
    שני סוגי הניתוחים דומים בתוצאה הסופית- ואין לכך כל קשר לראיה מקרוב או מחשב.
    מעבר לגיל 40 (+-) יש לרוב האנשים שינויים הדורשים מספר שונה לקרוב... וזה מתקדם עם השנים בקצב די אחיד. ניתוח הלייזר אינו מתיימר לפתור זאת... יש אפשרות לנתח עין לקרוב ועין לרחוק (מונו-ויזין) ומסתדרים טוב בחיי היומיום. אם את עוסקת שעות רבות בעבודה עדינה מקרוב - אולי יהיה לך קשה. תצטרכי לבחור בין תיקון 2 העיניים לקרוב (ואז להרכיב משקפיים לרחוק) או שתיהן לרחוק (ואז משקפיים לקרוב). תלוי מה מתאים לך - אולי לך לא תהיה תועלת בניתוח ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • עכשיו קצת התבלבלתי

    אור
    08/09/2011

    היי, בהמשך להודעתך אשמח להבהרה.
    האם ניתוח להסרת משקפיים פוגע בראייה מקרוב?
    אכן הובהר לי בשני המכונים שמגיל 40 הראייה מקרוב נפגמת.
    האם המצב היה יכול להיות שונה אם לא הייתי עושה את הניתוח?

    אם בכ"ז מאוד חשובה לי ראייה טובה מקרוב - יש משהו שאני צריכה לקחת בחשבון לפני הניתוח? להימנע מדברים מסויימים?

    תודה על תשובתך האדיבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • עכשיו קצת התבלבלתי - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    08/09/2011

    שלום שוב
    בעיה בפוקוס מופיעה אצל כולם החל מגיל מסויים... ומתקדמת
    ללא תלות בניתוח או משקפיים
    אין דרך שאני מכיר לדחות או למנוע זאת - גם לא ניתוח לייזר
    אם יש לך כעת משקפיי מינוס למרחק - בעוד אחרי גיל 50 בערך תהני לראות מקרוב ללא משקפיים (ולא תוכלו לעשות זאת עם משקפי המרחק שלך)
    אם, לעומת זאת , תתקני את ראייתך לרחוק בניתוח ... תצטרכי משקפיים לקרוב.
    ההחלטה היא שלך, כמובן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו