מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצטלקות ב-PRK מול לאסיקאור08/09/2011
שלום,
רציתי לדעת היכן הסיכונים להצטלקות גבוהים יותר - בניתוח LASIK או ב-PRK?
אציין כי:
- נמצאתי מתאימה לשני הניתוחים ב2מכוני עיניים מובילים (עובי הקרניות 580 ו-560) עם 3.5- ו-3.74-.
- אני עוסקת בצורפות, ולכן ראייה מקרוב חשובה לי לא פחות מראייה למרחוק.
- אני עובדת הרבה מול מחשב ביום יום.
על איזה ניתוח הייתם ממליצים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצטלקות ב-PRK מול לאסיק - תגובה
ד''ר נדב בלפר08/09/2011שלום
בנתונים שמוזכרים אין הרבה הבדל בכמות ההצטלקות - היא קטנה בכל מקרה
שני סוגי הניתוחים דומים בתוצאה הסופית- ואין לכך כל קשר לראיה מקרוב או מחשב.
מעבר לגיל 40 (+-) יש לרוב האנשים שינויים הדורשים מספר שונה לקרוב... וזה מתקדם עם השנים בקצב די אחיד. ניתוח הלייזר אינו מתיימר לפתור זאת... יש אפשרות לנתח עין לקרוב ועין לרחוק (מונו-ויזין) ומסתדרים טוב בחיי היומיום. אם את עוסקת שעות רבות בעבודה עדינה מקרוב - אולי יהיה לך קשה. תצטרכי לבחור בין תיקון 2 העיניים לקרוב (ואז להרכיב משקפיים לרחוק) או שתיהן לרחוק (ואז משקפיים לקרוב). תלוי מה מתאים לך - אולי לך לא תהיה תועלת בניתוח ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהעכשיו קצת התבלבלתי
אור08/09/2011היי, בהמשך להודעתך אשמח להבהרה.
האם ניתוח להסרת משקפיים פוגע בראייה מקרוב?
אכן הובהר לי בשני המכונים שמגיל 40 הראייה מקרוב נפגמת.
האם המצב היה יכול להיות שונה אם לא הייתי עושה את הניתוח?
אם בכ"ז מאוד חשובה לי ראייה טובה מקרוב - יש משהו שאני צריכה לקחת בחשבון לפני הניתוח? להימנע מדברים מסויימים?
תודה על תשובתך האדיבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהעכשיו קצת התבלבלתי - תגובה
ד''ר נדב בלפר08/09/2011שלום שוב
בעיה בפוקוס מופיעה אצל כולם החל מגיל מסויים... ומתקדמת
ללא תלות בניתוח או משקפיים
אין דרך שאני מכיר לדחות או למנוע זאת - גם לא ניתוח לייזר
אם יש לך כעת משקפיי מינוס למרחק - בעוד אחרי גיל 50 בערך תהני לראות מקרוב ללא משקפיים (ולא תוכלו לעשות זאת עם משקפי המרחק שלך)
אם, לעומת זאת , תתקני את ראייתך לרחוק בניתוח ... תצטרכי משקפיים לקרוב.
ההחלטה היא שלך, כמובן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




