תיקון ניתוח לייזר

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • תיקון ניתוח לייזר
    אליק אילון
    15/09/2011

    שלום רב,

    לפני כ5 שנים עברתי ניתוח להסרת משקפיים במכון קר, לאחרונה חלה ירידה באיכות הראיה, וכדי להוציא רישיון על אופנוע אמרו לי שאני זקוק למשקפיים. החלטתי להשתמש במשקפים והמספר שלי לפי המקום בוא ביצעתי את הבדיקה הוא -1.25 ו-1.75 ומעט צילנדר.
    השבוע החלטתי שאני רוצה לבצע ניתוח חוזר למחיקת המספר. כאשר הגעתי למכון עשו לי בדיקה ויצא להם שהמספר שלי הוא -1.25 בשתי העיניים עם מעט צילינדר.

    להפתעתי הם אמרו לי שהם צריכים לחכות שנה ע"מ לוודא שהמספר יציב. תשובה זה הפתיעה אותי מכיוון שכאשר הגעתי בפעם הראשונה לבצע את הניתוח לא אמרו לי לחכות כשנה עד לניתוח, ואני מאמין שאותו דבר היה קורה אם היום הייתי מגיע כלקוח חדש.

    הייתי שמח לדעת אם ככה זה נהוג בכל המכונים, ואם יש מה לעשות בנדון.

    תודה מראש
    אליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    תיקון ניתוח לייזר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • תיקון ניתוח לייזר - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    15/09/2011

    שלום אליק
    אכן, יש רצון לבצע ניתוח (ראשון או חוזר) כשהמספר יציב
    אם היית בבדיקה הראשונה עם מספר מסויים, והיו ברשותך משקפיים שהותאמו כחצי שנה קודם (או יותר) עם מספר דומה... סביר היה להניח שמספר המשקפיים שלך היה יציב, ואז לא צריך היה לחכות לוודא זאת
    עדיף לנתח כאשר העינים אינן בתהליך שינוי
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו