ניתוח PRK

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • ניתוח PRK
    שירלי
    10/02/2012

    עברתי ניתוח להסרת משקפיים בשיטת ה-PRK ב- 30/1.
    עין ימין מינוס 7 וצילינדר מינוס 3 וחצי.
    עין שמאל מינוס 7 וחצי וצילינדר מינוס 2.

    בעין שמאל אני רואה טוב, הבעיה היא בעין ימין, שבה אני רואה מטושטש ביום,
    בלילה הראייה מטושטשת יותר,יש סיבה לדאגה??
    בנוסף לכך אני רואה כפול כשאני קוראת...
    אני מרגישה שעין ימין "נשענת" על עין שמאל.
    אני עדיין משתמשת בטיפות עיניים בשם סטרודקס שלוש פעמיים ביום בהמלצת הרופא.
    מהו הזמן המקסימלי להחלמה מניתוח מסוג זה?

    אני לא מרגשיה יובש בעיניים, לא משתמשת בתחליפי דמעות, האם בכול זאת להשתמש?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    ניתוח PRK

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • למה אף אחד לא עונה???

    שירלי
    12/02/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ניתוח PRK - תגובה

    פרופ' אור קייזרמן
    12/02/2012

    גלית שלום,
    זמן ההחלמה מניתוח PRK, במיוחד עם המספרים הגבוהים שהיו לך, הינו כ 4 שבועות לפחות.
    הראיה אמורה להשתפר מיום ליום ולהפוך להיות תפקודית - זאת אומרת שניתן לחזור לשגרה גם היא אינה 100% עדיין.
    הצפי הוא לראיה מקסימלית בערך אחרי 4-5 שבועות. לעיתים הראיה המקסימלית לקוחת מעט יותר זמן (לעיתים גם פחות).
    בכל מקרה - לא רואה מקום לדאגה.
    לגבי הטיפות - להמשיך לשים כמו שהורו לך במכון בו נותחת, גם אם אינך חשה צורך בטיפות.
    בברכה,
    פרופ' קיזרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו