מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חודש לאחר ניתוחעופר20/02/2012
אני כחודש לאחר ניתוח בעיניים בשיטת לאסיק. היו לי מספרים גבוהים מאוד במשקפיים( מספר(12-) ומספר (13-). כיום אני רואה טוב בעין אחת בלבד ואילו העין השנייה מטושטשת כבר מאז הניתוח ולא משתפרת( הראיה בה היא סביב 6.14 או 6.12) אבל איני מצליח לראות בבירור ולא לקרוא בבירור מאחר והראייה מטושטשת וזה מאוד מגביל ומפריע. לפי המנתח לאחר בדיקות מקיפות מהימים האחרונים אין סיבה לבעיה או ביצוע תיקון אלא עדיין העין נזקקת לזמן החלמה למרות שבוצע ניתוח לאסיק. האם אכן מנסיונכם מדובר בעוד זמן החלמה לעין המטושטשת או שיש סיבה לדאגה. האם מנסיונכם בניתוחים במספרים גבוהים כמו שלי נתקלתם בהחלמה איטית כזו וכמה זמן יקח עוד לעין להחלים ולא להיות מטושטשת? אולי אנו מפספסים איזו בעיה בעין?? בנוסף לפי בדיקת המנתח אין לי מספר כלל בשתי העיניים כך שפתירת הבעיה ע"י מספר כלשהוא במשקפיים לא עזרה לטישטוש והטישטוש נותר גם עם נסיון להרכיב מספר במשקפיים. מה דעתכם??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חודש לאחר ניתוח - תגובה
פרופ` אירית בכר21/02/2012במצבים בהם הראיה לא מיטבית לאחר הניתוח יש להמתין מספר חודשים כדי להעריך את המצב האמיתי . עדיין יתכנו שינויים. לאור הנתונים אותם הצגת לא נראה לי סביר שניתן יהיה לבצע תיקון נוסף.
מעבר לכך קשה לי לחוות דעה מכיוון שאין זה מקובל אצלנו לנתח כלל ניתוחי לייזר מעל מספר 10- .
כמו כן אין אנו מבצעים ניתוחים בשיטת לאסיק מעל מספר 6- לערך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהדיעה נוספת בנוסף לדעתה של ד"ר אירית
עופר21/02/2012תודה ד"ר אירית.
אשמח לקבל דיעות נוספות בנוגע לפנייתי מנסיונכם. . תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהדיעה נוספת בנוסף לדעתה של ד"ר אירית - תגובה
פרופ' אור קייזרמן22/02/2012ראשית עלי להסכים עם ד"ר בכר - לא מקובל לבצע ניתוח מסוג לאסיק למספרים גבוהים כשלך.
לגבי הטשטוש - רק בדיקה קלינית תתן תשובה מלאה למה אינך רואה טוב.
בגדול יש 2 אופציות:
1. נשאר מספר - לדבריך לא קיים שארית מספר.
2. יש בעיה אחרת בעין, כגון עכירות בקרנית - רק בדיקה קלינית תוכל לתת תשובה לכך.
אני מציע לדרוש תשובות מהרופא המנתח לגבי מצבך.
בכל מקרה החלמה מניתוח במספרים כאלה יכול לקחת גם מספר חודשים, אז המלצתי היא לתת לעיניים כ 3-4 חודשי החלמה ואם עדיין קיים טשטוש - לדרוש תשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



