מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סוג ניתוחמשה27/02/2012
שלום דוקטור.
אני בן 25,יש לי מספר 1.5 וצילינדר ב2 העיניים. עשיתי שבוע שעבר בדיקת התאמה לליזר ונמצאתי מתאים(וגם הקרנית שלי הייתה עבה).מכיוון שאני משחק פעם בשבוע כדורסל הרופא המליץ לי לעשות prk ולא לאסיק.
האם יש הבדלים בטווח הארוך בתוצאות בין הניתוחים?
האם באמת הכי נכון לעשות במקרה שלי prk?
ושאלה אחרונה האם יש הבדל היום במכשור בין המכונים השונים או שלכולם יש את הוויבפוינט וזה אותו דבר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג ניתוח - תגובה
פרופ' אור קייזרמן28/02/2012משה שלום,
ע"פ הנתונים שמסרת אתה אכן מתאים טכנית לשתי השיטות - גם לניתוח מסוג PRK וגם לניתוח מסוג לאסיק.
ההבדל בין הניתוחים הוא ברקמה עליה מבוצע טיםול הלייזר -
ב PRK הלייזר מבוצע על פני הקרנית מבחוץ, דבר שגורם למספר ימי החלמה בהם לא רואים טוב ואף לעיניים רגישות במידה זו או אחרת.
בלאסיק הטיפול נעשה בעומק הקרנית ולכן יש צורך לבצע הפרדה בין שכבות הקרנית - בניתוח זה ההחלמה מהירה הרבה יותר.
לאורך זמן אין כל הבדל בתוצאות הניתוח, רק בתקופת ההחלמה הראשונית כמו שהסברתי.
בדרך כלל לספורטאים שמתעסקים עם ספורט מגע אני ממליץ לבצע ניתוח מסוג PRK משום שבלאסיק, לאחר שעושים את הפרדת השכבות, נשארת צלקת קטנה ולא משמעותית היכולה בעת מכה חזקה מאוד בעתיד להיפתח.
ב PRK זה לא קיים - העין חזקה מאוד כמו לפני הניתוח.
ולכן, במידה ואתה יכול להרשות לעצמך את זמן ההחלמה אני ממליץ על ניתוח מסוג PRK, במידה וחשובה לך החלמה מהירה יותר - גם לאסיק הוא ניתוח מספיק בטוח במקרה הזה, אולם כאמור המלצתי הראשונה היא על PRK.
לגבי הוויבפרונט - לרוב המכונים בישראל יש ציוד מתקדם הכולל את הוויבפרונט.
בחלק מהמכונים דורשים תשלום נוסף על זה.
במכון אשר בניהולי הרפואי, מבחינה אסטרטגית, איננו גובים תשלום נוסף על מוצר זה אלא מנתחים כל ניתוח בעזרת הוויבפרונט.
בברכה,
פרופ' קיזרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




(1).jpg)
