שבועיים וחצי לאחר A.S.A

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • שבועיים וחצי לאחר A.S.A
    שרון
    04/03/2012

    הייתי רוצה לדעת מה הממוצע של "חזרה לראיה נורמלית חדה" לאחר הניתוח. אני מבינה שזה אינדיבידואלי אך אני כבר שבועיים לאחר הניתוח - בקריאת מיילים אני רואה כפול, וזו עיקר עבודתי, עין ימין מטושטשת גם לרחוק וגם לקרוב (נותחתי עין לקרוב ועין לרחוק) עין שמאל רואה טוב יותר גם לרחוק וגם לקרוב...ואני קצת מיואשת. בבדיקה לאחר שבוע נאמר לי שהכל תקין ושהעינים מתרפאות יפה ומהר. אבל... נראה לי שיש צורך בליווי צמוד יותר לניתוחים האלה...
    אשמח לשמוע קצת סטטיסטיקות.
    תודה, שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    שבועיים וחצי לאחר A.S.A

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • שכחתי לציין

    שרון
    04/03/2012

    שכחתי לציין כי המספרים שלי היו בסביבות 6 ו6וחצי לרחוק, ו-1 לקרוב. אני בת 45.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • שכחתי לציין - תגובה

    פרופ' אור קייזרמן
    04/03/2012

    שרון שלום,
    לאחר ניתוח ASA\PRK/LASEK (כולם נחשבים לסוג אחד) ההחלמה הינה מדורגת.
    בימים הראשונים, כפי שבטח נוכחת לדעת, העיניים רגישות ולעיתים אף כואבות והראיה לא טובה.
    לאחר 3 ימים מהניתוח הראיה משתפרת מעט והצפי הוא לשיפור בחדות הראיה בכל יום שעובר.
    שבועיים לאחר הניתוח זה לגיטימי שהראיה מעט כפולה, הסיבה שזה קורה היא ששכבת האפיטל המתחדת עדיין לא אחידה וסדירה, לאחר שהיא תתייצב הראיה תשתפר בהרבה.
    הצפי הוא לראיה מקסימלית לאחר 4-6 שבועות מהניתוח, עד אז הראיה תשתפר לאט לאט.
    המון בהצלחה.
    פרופ' קיזרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו