מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבועיים וחצי לאחר A.S.Aשרון04/03/2012
הייתי רוצה לדעת מה הממוצע של "חזרה לראיה נורמלית חדה" לאחר הניתוח. אני מבינה שזה אינדיבידואלי אך אני כבר שבועיים לאחר הניתוח - בקריאת מיילים אני רואה כפול, וזו עיקר עבודתי, עין ימין מטושטשת גם לרחוק וגם לקרוב (נותחתי עין לקרוב ועין לרחוק) עין שמאל רואה טוב יותר גם לרחוק וגם לקרוב...ואני קצת מיואשת. בבדיקה לאחר שבוע נאמר לי שהכל תקין ושהעינים מתרפאות יפה ומהר. אבל... נראה לי שיש צורך בליווי צמוד יותר לניתוחים האלה...
אשמח לשמוע קצת סטטיסטיקות.
תודה, שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
שרון04/03/2012שכחתי לציין כי המספרים שלי היו בסביבות 6 ו6וחצי לרחוק, ו-1 לקרוב. אני בת 45.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשכחתי לציין - תגובה
פרופ' אור קייזרמן04/03/2012שרון שלום,
לאחר ניתוח ASA\PRK/LASEK (כולם נחשבים לסוג אחד) ההחלמה הינה מדורגת.
בימים הראשונים, כפי שבטח נוכחת לדעת, העיניים רגישות ולעיתים אף כואבות והראיה לא טובה.
לאחר 3 ימים מהניתוח הראיה משתפרת מעט והצפי הוא לשיפור בחדות הראיה בכל יום שעובר.
שבועיים לאחר הניתוח זה לגיטימי שהראיה מעט כפולה, הסיבה שזה קורה היא ששכבת האפיטל המתחדת עדיין לא אחידה וסדירה, לאחר שהיא תתייצב הראיה תשתפר בהרבה.
הצפי הוא לראיה מקסימלית לאחר 4-6 שבועות מהניתוח, עד אז הראיה תשתפר לאט לאט.
המון בהצלחה.
פרופ' קיזרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




