מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי ניתוח לייזראדיר28/03/2012
שלום.
אני סטודנט בן 19.5 ובעוד חודשיים אני מתגייס.
יש לי בעיניים בערך מספר 5- עברתי בדיקת התאמה וכנראה שהעין שלי בריאה ויש לי אפשרות לעשות ניתוח ASA(זה של הליטוש) אבל הרופא גם אמר לי שהייתי כמעט צריך לעשות את הניתוח של החיתוך קרנית אבל הוא אמר שמתאים לי בסוף הASA.
אז השאלות שלי:
כמה זמן בערך המספר של המשקפיים אמור להיות יציב אם בכלל?
איזה ניתוח מומלץ ל5- ?
כי פשוט הרופא אמר שמבחינתו אני מוכן לניתוח ואם אני רוצה שאני יקבע תור.
ואם גם תוכלו להסביר לי בקצרה מהם הם הדרישות המינימליות לניתוח מבחינת המנותח?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי ניתוח לייזר - תגובה
פרופ' אור קייזרמן29/03/2012שלום רב,
בגילך, ללא קשר בכלל למספר במשקפיים, אני ממליץ רק על ניתוח מסוג PRK (ASA הוא ניתוח PRK לכל דבר ועניין).
לא מומלץ ניתוח לאסיק (עם ה"חיתוך") ולכן מבחינתי זוהי לא אופציה בגילך.
זה עונה על מרבית שאלותיך.
לגבי יציבות המספר - בבדיקת ההתאמה נבדק נושא יציבות המספר, אם הומאמת לניתוח, זה אומר שמספרך יציב.
לא הבנתי למה כוונתך מבחינת "הדרישות המינימליות לניתוח מבחינת המנותח"?
אם התכוונת למי מתאים ומי לא - הנושא גדול ומסובך, אולם בגדול אוכל להגיד שיש צורך במספר יציב, קרנית עבה, קרנית סימטרית, מצב בריאותי תקין.
בברכה,
פרופ' קיזרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה
אדיר29/03/2012תודה רבה לך על העיענות דוקטור
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
