אחרי ניתוח לאסק

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • אחרי ניתוח לאסק
    ליז
    02/05/2012

    שלום,
    אני 11 חודשים אחרי ניתוח לאסק, ולאחרונה אני מרגישה את העיניים יותר מידי יבשות ( אני משתמשת בטיפות עיניים היפו טירס.)
    בנוסף אני מרגישה קצת טשטוש בראייה זה מתבטא בכך שכשאני ממצמצת את העיניים הרבה או מקווצת אותן ממש הרבה אני רואה פתאום יותרר חד מאיך שאני רואה כשהעיניים פתוחות לגמרי.
    בנוסף הייתי בביקורת לפני מס' חודשים, ונאמר לי העדשה עכורה הרופאה נתנה לי טיפות סטרואידים לוטמקס, ( למשך חודש וחצי) ובנוסף לנסות לשפר יותר את חדות הראייה יותר. הייתי צריכה לחזור לביקורת שוב אחרי חודש וחצי נוספים, נאמר לי שזה בסדר שהקרן אור משתקפת בצד משהו כזה, לא יודעת איך להסביר את זה בדיוק. ושלא צריך את הסטרואידים.
    השאלה היא האם יש קשר לזה לאיך שאני מרגישה עכשיו יכול להיות העדשה עכורה שוב ולכן אני מרגישה כך? יש לציין אני שרואה טוב! אבל עדיין זה מציק שאני פתאום ממצמצת הרבה או מקווצת את העינניים וזה פתאום יותר חד והעיניים מאוד יבשות!!
    אשמח לתשובתכם המהירה והמקצועית :)

    הביקורת הבאה שלי היא שנה מיום היניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    אחרי ניתוח לאסק

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • אחרי ניתוח לאסק - תגובה

    פרופ' ישראל קרמר
    06/05/2012

    ליז שלום רב,

    נראה לי כי מדובר בתופעה של יובש המופיע לעתים אחרי ניתוח לייזר, גם מסוג לאסק.
    אני ממליץ להחליף את טיפות ההיפוטירס לטיפות מסוג הילוקומוד מספר פעמים במשך היום וטיפות ג'ל מסוג ויסקוטירס ג'ל ללילה.
    ניתן גם להכניס פקקים לצינורות הדמע לטיפול יסודי יותר ביובש.

    בברכה,
    פרופ' קרמר ישראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו