ירידת ראייה לאחר ניתוח

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • ירידת ראייה לאחר ניתוח
    דני
    25/07/2012

    שלום,
    לפני כ-4 שנים ביצעתי ניתוח לייזר שהייתי בן 18..(אינני זוכר מה היתה השיטה אבל זה בוצע אצל אמריקן לייזר אם זה עוזר..)
    ראיתי מעולה עד השנה האחרונה שבה הראיה שלי התחילה לרדת ואני מרגיש שאיני רואה טוב כמו בעבר...
    ניסיתי להרכיב משקפי ראיה של חבר ראיתי בהם מעולה!! המספרים שלו הם כ-1 בכל עין..

    רציתי לדעת ממה יכול לקרות הירידה בראיה שלי?
    והשאלה הכי חשובה שלי היא שיש לי תעודת אחריות מאמריקן לייזר שבמקרה ויש צורך אז ינתחו אותי שוב..השאלה היא האם זה לא מסוכן שוב לנתח?
    האם יש לכך השלכות על העין?
    בהנחה שעובי הקרנית שלי הוא נורמלי כמה פעמים ניתן לנתח כדי לא למנוע נזק או להגיע לעובי שבו כבר לא ניתן לנתח?

    אני מאוד חושש לנתח שוב כי אין לי מושג מה ההשלכות של זה למי שכבר עבר ניתוח 1...
    אשמח לכל פיסת מידע!!!
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    ירידת ראייה לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ירידת ראייה לאחר ניתוח - תגובה

    פרופ` אירית בכר
    26/07/2012

    יתכן שעברת את הניתוח לפני שהמספר שלך התייצב באופן מלא. ניתוח הלייזר אינו עוצר את תהליך העליה הטבעי של המספר. יש צורך לעבור בדיקות מקיפות כדי להעריך אם ניתן לבצע טיפול נוסף ומה מידת הסיכון. עדיף להגיע למרפאה בה עברת את הניתוח. יש להם את מירב המידע עליך.
    ניתוחים לתיקון נוסף מבוצעים במשך שנים רבות בכל המרכזים בארץ ובעולם, אם קיים סיכון לא ינתחו אותך שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו