הסרת משקפיים וטיפות לוטמקס

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • הסרת משקפיים וטיפות לוטמקס
    גיא הפנר
    28/07/2012

    שלום עברתי ניתוח בשיטת PRK ועבר חודש כבר והריאה שלי יצא 0 0 במכונת בדיקה (6/6) זה אומר שהניתוח הצליח עכשיו אחרי חודש החליפו לי את הטיפות לטיפות בשם LOTEMAX לוטמקס עכשיו אני אמור לשים 3 פעמיים ביום וממש שורף לי האם לדווח על זה לרופא? שהיא תחליף לי את הטיפות? והאם הריאה שלי אמורה להשתפר עוד?
    ועוד שאלה קטנה איך אני הולך לשנות את מה שרשום לי ברשיון הנהיגה ..רשום לי שאני צריך לנהוג עם משקפיים ועכשיו אני אחרי והריאה שלי 66 אחרי חודש מהניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    הסרת משקפיים וטיפות לוטמקס

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • הסרת משקפיים וטיפות לוטמקס - תגובה

    פרופ` אירית בכר
    29/07/2012

    יש סיבה לכך שהטיפות שנרשמו לך.לא מומלץ להפסיק לקחתן. אם לא נוח לך איתן, חזור לרופא שיתאים לך סוג אחר. כדי להחליף את רשיון הנהיגה עליך להחתים את האופטומטריסט על טפס בדיקה רפואית של משרד הרישוי (טופס ירוק).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו