שאלה לד"ר לוינגר

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • שאלה לד"ר לוינגר
    יאיר
    03/05/2013

    שלום. לפני 6 שנים עברתי PRK בשתי העיניים.
    לאחר התייצבות נקבע כי בעין ימין נותר צילינדר 1.5 - ללא מספר.
    בעין שמאל נשאר צילינדר 0.25 - ומספר של 0.5 -.
    קיבלתי מפרופסור לרפואת עיינים טיפות ללחץ תוך-עיניי במטרה להקטין את הצילינדר ולשפר את איכות הראייה.
    לאחר 3 חודשים של שימוש פניתי לבדיקת אופטימטריסט (כאשר אני תחת הטיפול בטיפות) להלן התוצאות:
    עין ימין: צילינדר 1.00 - ומספר של 0.5 -
    עין שמאל: אין צילינדר ומספר 0.75 -.
    א.מדוע חלה עלייה במספרים בשתי העיניים ומאידך שיפור זניח בלבד בצילינדר?
    ב.האם השימוש בטיפות הוא הגורם לעיוות תוצאות הבדיקה ויש לחזור על הבדיקה רק כאשר העיניים ללא השפעת טיפות (נניח מספר ימים לאחר הפסקת השימוש בהן)
    על מנת לקבל תוצאות "אמת"?
    ג.האם יתכן כי השימוש בטיפות גרם לעלייה במספר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    שאלה לד"ר לוינגר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • שאלה לד"ר לוינגר - תגובה

    ד``ר אליה לוינגר
    03/05/2013

    שלום רב,
    ראשית הטיפות לא גרמו לנזק או לשינוי במספר.
    כעיקרון המספרים שציינת לפני ואחרי אין בהם הבדל מאוד משמעותי.
    בכל מקרה, אני ממליץ לפנות שוב לרופא המטפל מאחר ואתה לא חווה שום שינוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו