כאבים עזים בעיניים

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • כאבים עזים בעיניים
    אולה
    12/11/2013

    שלום רב,
    עברתי ניתוח מסוג PRK להסרת משקפיים מפני כמעט חצי שנה.
    אני חייבת לציין שאני רואה טוב מאוד עכשיו ותקופת ההחלמה היתה כואבת אך סבירה.

    עליי לציין שרוב משך היום אני לא סובלת מיובש בעיניים כלל, ולא משתמשת בטיפות נגד יובש במשך היום, אך בבוקר כשאני מתעוררת אני סובלת מיובש קשה עד כאבים עזים בעיניים שעוברים בשימוש בהילו קומוד.

    אך הבעיה היותר רצינית היא העובדה,שלפעמים אני חשה כאבים עזים בעיניים כשאני מסתכלת לצדדים או כשאני מאפרת את העיניים הן ככ רגישות למגע שישר יורדות לי דמעות , הכאב מורגש גם כשאני עוצמת עיניים ונוגעת בעור מעל העין , מין כאבים בגלגל העין במגע.

    התופעה הזו החלה מלפני חודשיים בערך, חשוב לי לציין שנבדקתי עי רופא עיניים שטען שהכל בסדר ואין שום דלקת וכו. לא מצאתי פרטים אודות התופעה הזו בשום מקום אחר.

    אשמח לעצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    כאבים עזים בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • כאבים עזים בעיניים - תגובה

    ד``ר אליה לוינגר
    14/11/2013

    שלום רב,

    עפ"י התיאור שציינת ככל הנראה מדובר ביובש, אני ממליץ לשקול על משחה או ג'ל לפני השינה ולראות האם יש ירידה בעוצמה ובתדירות של הכאבים בבוקר.
    כמו כן, ממליץ בכל מקרה על תחליפי דמעות במהלך היום, למרות כפי שאת מציינת אינך חשה ביובש, בכל מקרה אני ממליץ לפנות לרופא המנתח לבדיקה.

    בברכה,
    ד"ר אליה לוינגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו