כאב בעיניים

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • כאב בעיניים
    no
    08/05/2014

    שלום
    עברתי ניתוח לייזר (עם חיתוך) לפני למעלה משנתיים
    ובחצי שנה האחרונה שמתי לב ל2 תופעות שונות המתרחשות אצלי
    1 לעתים רחוקות(אחת לחודש ופחות)- אני פתאום נהיה עיוור באחד העיניים רואה טשטוש כבד לאחר מספר שניות/רגעים נפתח לי כעין חלונית קטנה בעין דרכה אני יכול לראות קצת(נניח חצי אצבע מכל היד כשאני מחזיק את היד רחוק) ולאט לאט זה מתרחב(תוך כדי שאני משפשף את העין) עד שאני רואה באופן מלא התהליך כולו לוקח בין חצי דקה לדקה וחצי וזה ממש מפחיד כשה קורה

    2 בערך פעם פעמים בשבוע כאשר אני מתעורר ופותח את העיניים אני מרגיש כאב עז בעין כאילו קיבלתי דקירה אני ישר באינסיטקט סוגר את העיניים לעוד כמה שניות . זה ממש כואב ומציק

    הרופא שלי אמר שמדובר בתופעות של יובש בעיניים והמליץ לי על טיפות
    א- האם זה באמת יובש בעין ?
    ב- האם כשאשים טיפות בלילה זה יעזור ליובש בבוקר בפרט כאשר זה לא קורה באופן, סדיר מה עוד אני יכול לעשות ?
    ג- כשאמרו לי שיתכן ויהיה לי יובש לא חלמתי שהכוונה היא להתעורר פעמים בשבוע עם כאבים האם יובש הכוונה כאבים?

    בברכה וסליחה על האריכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    כאב בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • כאב בעיניים - תגובה

    ד``ר אליה לוינגר
    17/05/2014

    שלום רב,
    קשה להעריך רק על פי התאור שציינת שמדובר ביובש. מאחר ונבדקת כבר אני נוטה להאמין שמדובר בסיבה זו. אם התופעות חוזרות על עצמן ממליץ לשוב לבדיקה חוזרת ואולי לשקול התחלה של טיפול בתחליפי דמעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו