מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב בעינייםno08/05/2014
שלום
עברתי ניתוח לייזר (עם חיתוך) לפני למעלה משנתיים
ובחצי שנה האחרונה שמתי לב ל2 תופעות שונות המתרחשות אצלי
1 לעתים רחוקות(אחת לחודש ופחות)- אני פתאום נהיה עיוור באחד העיניים רואה טשטוש כבד לאחר מספר שניות/רגעים נפתח לי כעין חלונית קטנה בעין דרכה אני יכול לראות קצת(נניח חצי אצבע מכל היד כשאני מחזיק את היד רחוק) ולאט לאט זה מתרחב(תוך כדי שאני משפשף את העין) עד שאני רואה באופן מלא התהליך כולו לוקח בין חצי דקה לדקה וחצי וזה ממש מפחיד כשה קורה
2 בערך פעם פעמים בשבוע כאשר אני מתעורר ופותח את העיניים אני מרגיש כאב עז בעין כאילו קיבלתי דקירה אני ישר באינסיטקט סוגר את העיניים לעוד כמה שניות . זה ממש כואב ומציק
הרופא שלי אמר שמדובר בתופעות של יובש בעיניים והמליץ לי על טיפות
א- האם זה באמת יובש בעין ?
ב- האם כשאשים טיפות בלילה זה יעזור ליובש בבוקר בפרט כאשר זה לא קורה באופן, סדיר מה עוד אני יכול לעשות ?
ג- כשאמרו לי שיתכן ויהיה לי יובש לא חלמתי שהכוונה היא להתעורר פעמים בשבוע עם כאבים האם יובש הכוונה כאבים?
בברכה וסליחה על האריכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בעיניים - תגובה
ד``ר אליה לוינגר17/05/2014שלום רב,
קשה להעריך רק על פי התאור שציינת שמדובר ביובש. מאחר ונבדקת כבר אני נוטה להאמין שמדובר בסיבה זו. אם התופעות חוזרות על עצמן ממליץ לשוב לבדיקה חוזרת ואולי לשקול התחלה של טיפול בתחליפי דמעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




