מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיטת smileג28/05/2014
שלום, רציתי לדעת מה ידוע על השיטה החדשה להסרת משקפיים smile?
נראה שיש בה את כל היתרונות. האם אחוז הסיבוכים בה נמוך?
אשמח אם תוכל לפרט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיטת smile - תגובה
ד``ר אליה לוינגר29/05/2014שלום רב,
שיטת הsmile חדשה, היא לא מתאימה לכל מטופל, בדרך כלל מדובר במספרים בינוניים, לא ברור האם ניתן לבציע תיקון במידה ותהיה נסיגה במספר ולא ניתן לבציע תיקונים בשיטה הממוחשבת. אני ממליץ בהמשך לפנות לבדיקת התאמה לראות האם השיטה מתאימה עבורך.
בברכה,
ד"ר אליה לוינגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשיטת SMILE
פרופ' קיזרמן11/07/2014שיטת SMILE מתאימה למספרים בין -2 ל -10. יש לה יתרון על פני LASIK שהיא לא מצריכה את חיתוך הקרנית ועל כן אינה מחלישה כל כך את הקרנית וגם יוצרת פחות יובש. מהניסיון שלי התוצאות הן טובות מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהפרופסור אור שלום
אור17/07/2014לפני כשבועיים התקשרתי אליכם על מנת לתאם פגישת התאמה במיוחד בשביל שיטת סמייל.
אני בעל מינוס 2 בשתי העיניים וצלינדרים של 0.5 ו0.75.
בשיחה הטלפונית נאמר לי כי השיטה אינה מתאימה לי וכי המספר צריך להיות לפחות מינוס 3.
לפי מה שאתה כותב פה אני כן מתאים לשיטה וכן כדאי לי לבוא לבדיקה?
יש לציין שאני לא מעוניין בשיטה ניתוחית אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




