מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובה לפני ניתוחסיון14/08/2015
הי שלום אני עומדת לעשות ניתוח לייזר בעיניים בעוד כחודש וכמובן שאני מלאת חששות.
רציתי לדעת אם שינוי של מספר שלם בכל עין ו0.5 צילנדר בשנה ו-3 חודשים נחשבים עלייה משמעותית ולא יציבה?
בנוסף האם לאחר הניתוח יש צורך להרכיב משקפי שמש היקרות והרציניות או שכל משקף יתאים?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב
סיון14/08/2015אם זה רלוונטי אני בת 19 ולפני שנה ו3 חודשים נבדקתי באותה רשת בסניף אחר, שם המליצו לי להמתין 9 חודשים ולחזור לבדיקות. חזרתי לאחר שנה ו3 חודשים עם עלייה של מספר 1 בכל עין ו0.5 צילנדר. אינני יודעת אם הסניף היה מעודכן בשינוי ואני מאוד חוששת מנסיגה לאחר הניתוח. ולכן חשוב לי לדעת האם זה משמעותי. תודה תודה וסליחה על החפירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהנ.ב - תגובה
ד``ר אליה לוינגר19/08/2015שלום רב,
עליה קטנה במספר לא משמעותית. מעבר לכך, צריך להשוות את המספרים בבדיקה עם מספרי המשקפיים והעדשות.
רצוי להשתמש במשקפי שמש בעלות עדשות איכותיות. יקר או לא זה לרוב עניין של אופנה וטעם. מצד שני זול מידי עלול להחשיד לעדשות לא מספיק איכותיות
בברכה,
ד"ר אליה לוינגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהחידוד השאלה
סיון20/08/2015אז האם עלייה של מספר שלם בכל עין ( מ2.75 בעין שמאל ל-3.75 , ובעין ימין מ2.50 ל3.50)בשנה ו-3 חודשים הינה קטנה או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהחידוד השאלה - תגובה
ד``ר אליה לוינגר09/09/2015שוב שלום.
עליה מעל חצי מספר בשנה מצביעה על מספר שעדיין לא יציב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






