מספר שאלות חשובות אחרי ניתוח לייזר

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • מספר שאלות חשובות אחרי ניתוח לייזר
    קורל
    17/02/2010

    שלום וברכה, בחמישי שעבר 11.2 עברתי ניתוח לייזר בעיניים אינטרא-לאסיק.

    בפניי מספר שאלות שאשמח אם תענו לי עליהן -

    1. מאוד קשה לי לצפות בטלוויזיה או להיות במחשב ,
    העיניים מותשות דיי מהר ואני מוצאת את עצמי רוב היום עוצמת אותן ונותנת להן לנוח.
    האם זוהי תופעה טיבעית או כזו שדורשת התייחסות מיוחדת ?

    2. מתי אוכל לצאת למקומות כגון פאבים, מסעדות או בתי קפה ללא חשש לגבי העיניים שלי בסביבות אלו ?


    תודה ענקית מראש.
    קורל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • סביר

    ד''ר נדב בלפר
    17/02/2010

    שלום קורל
    אכן יתכנו תופעות כאלו לאחר ניתוח - זה יובש שמופיע לאחר הניתוח. יש להתרגל בהדרגה לפעילות כזו ואף כדאי להשתמש בתחליפי דמע
    ניתן לצאת החוצה אך לא כדאי להיות בסביבה עם עשן או אבק למס שבועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו