מספר שאלות לפני ניתוח

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • מספר שאלות לפני ניתוח
    אלי
    11/04/2010

    אני אמור לעבור ניתוח אצל פרופסור קרמר בשיטת אינטר לאסיק
    יש לי מספר שאלות לפני ניתוח

    אני בן 26
    יש לי מינוס 3.5 בכל עין וצילנדר של רבע-חצי בעין אחת ממה שהבנתי

    1. האם אצטרך לרכיב משקפיים לאחר הניתוח בגלל הצילנדר ?
    2. האם הניתוח גם מתקן את הצילנדר של העין ?
    3. יובש וסינוורים - קראתי פה בפורום שרבים סובלים מיובש בעיקר וסינוואים לאחר הניתוח (לאחר כחודש-חודשיים) זה לגיטימי כלפי כולם ?
    4. המספר שלי יציב כבר מספר שנים רב, האם בעוד כמספר שנים יחזור המספר או שוב ראייתי תהייה מתושתשת ? (לא מדבר על + אלה על - )
    5. אחרי כמה זמן אוכל לחזור להתאמן במכון כושר ?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    מספר שאלות לפני ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • תשובה לאלי

    פרופ' ישראל קרמר
    12/04/2010

    שלום רב,
    1. לא תצטרך משקפיים
    2. כן, בהחלט
    3. קיימת שיטת ליטוש לייזר בעזרת רובוט הנקראת Wavefront או CV המונעת סינוורים בלילה. יובש היא תופעה שכיחה.
    4. קשה לנבא עליית קוצר ראייה בעתיד. בגיל כזה אני מוסיף 0.5 מספר על תוכנית התיקון לניטרול שינויים טבעיים בעתיד.
    5. אחרי 3 שבועות

    בברכה ובהצלחה, פרופ' קרמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו