אדום בלבן של העין לאחר PRK

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • אדום בלבן של העין לאחר PRK
    נטע
    30/05/2010

    שלום רב

    ב 15.04.10 עברתי ניתוח PRK CV .לאחר חודש ראיתי כבר ממש טוב ולפני שבוע -ב 24.5.10 עברתי בדיקת רופא של חודש וחצי והוא אמר לי להפסיק עם הטיפות דקסומיצין לחלוטין (שהייתי שמה 4 פעמים ביום) ולהשאר רק עם ריפרש וג'נטל ג'ל לפי צורך.

    הפסקתי את השימוש בטיפות ונסיתי את הטיפות העיניים של ג'נטל במקום הג'ל של ג'נטל. שמתי בסה"כ רק פעמיים כל פעם טיפה אחת ולא שמתי יותר - וחזרתי לג'נטל ג'ל.כיומיים לאחר שהפסקתי את הטיפות דקסמיצין ולאחר שניסיתי את הטיםות של ג'נטל- הופיע לי אדום בלבן של העין- ממש חוטים של כלי דם וממש אדום .חדות הראיה לא ירדה- אני רואה טוב, אבל העניים נורא "עייפות" -ויש כל הזמן תחושה של עייפות בעיניים- כאילו לא ישנתי כל הלילה .

    אני נורא מודאגת -האם נגרם נזק? מה עלי לעשות? האם זה הפיך? או שעכשיו אשאר ככה?

    אשמח לתשובה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    אדום בלבן של העין לאחר PRK

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • אודם לאחר PRK

    פרופ' ישראל קרמר
    30/05/2010

    תמי שלום רב,
    מדבריך אני מבין כי מדובר בדלקת של העין ולכן אני ממליץ לך לחדש את הטיפול בדקסמיצין 2 פעמים ביום במשך 3 שבועות ולשים טיפות להרטבת העיניים של ריפרש שלוש עד 4 פעמים ביום במקום הג'נטיל. כמובן לבוא לביקורת בעוד שבועיים-שלושה.

    לא להפסיק את טיפות הדקסמיצין עד הביקורת,

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו