מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איכות ראיה ירודה לאחר ניתוח לייזיקאורן שרון06/07/2010
שלום,
שמי אורן שרון,
אני שועל קרבות ותיק בניתוחי הלייזר,
עברתי מספר ניתוחי עיניים רב. (כמעט מכל הסוגים)
את תחילת דרכי התחלתי לפני 12 שנים במדיקל סנטר. (בשיטת PRKׂ
אז המספרים שלי היו -8 בעין ימין ו-.5.5 בעין שמאל.
עין שמאל לאחר הניתוח הגיע לראיה 6/6 ואילו עין ימין הגיע ל-6/6 אך איכות הראיה בה
נדפקה לגמרי, ולא הייתי רואה בה ,לא טוב לרחוק ולא טוב לקרוב.
לאחר מספר תיקונים שלא צלחו במדיקל סנטר בעין ימין הגעתי ללוינגר לטיפול ב-WaveFront
ולייזיק על מנת לתקן את הבעיה בקרנית.
העין אומנם השתפרה אך עדיין סובלת מאיכות ראיה ירודה ,אני לא ממש משתמש בה.
מה שכן גיליתי לאחרונה שכאשר אני שם עדשת מגה רכה של דייליס -1 אז הראיה משתפרת
לתקופות קצרות והעין חוזרת לשימוש אופטימלי.
נכון להיום הראיה שלי לא טובה.
שאלתי היא האם יש איזה שהיא טכנולוגיה חדשה או דרך לפתור את הבעיה שרודפת אותי שנים בעין ימין? אם עדשת מגע גורמת לעין לראיה אופטימלית לזמן קצר.... אולי השתלת עדשה תוך עינית יכולה לפתור את הבעיה לצמיתות?
אשמח לקבל תשובה
תודה
אורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ממש
ד''ר נדב בלפר08/07/2010מה גם שאיני מבין איך "ראייתך בימין היא ממש גרועה ואינך משתמש בה" למרות שראית בה 6/6! מה בדיוק הבעיה?
אני מניח שעדשת מגע מתקנת משהו הגורם לפני הקרנית שלך להיות לא אחידים...? אז זה פתרון סביר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההמשך נושא
אורן שרון09/07/2010אני מצליח במאמץ גדול בעין ימין לראות את המספרים בלוח הבדיקה, אך איכות הראיה כל כך ירודה שב-2 עיניים כל התמונה מתרכזת בעין שמאל. (ואז אני מרגיש שאין שימוש בעין ימין)
האם בתשובתך הכוונה שהשתלת עדשה תוך עינית יכולה לעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאני לא חושב שתעזור השתלת עדשה
ד''ר נדב בלפר09/07/2010ולא נשמע לי שיש מה להציע - אולי (אני אומר בזהירות) ניתן לשקול שיוף פני השטח על ידי לייזר - זה מצריך דיון מעמיק לאחר בדיקה מדוקדקת
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
