האם יש צורך במומחה שלישי?

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • האם יש צורך במומחה שלישי?
    לימור
    11/07/2010

    שלום,

    עברתי בדיקת התאמה בשני מכונים.

    בראשון נאמר לי שאני מתאימה לניתוח אינטראלאסיק. במהלך בדיקת ההתאמה אובחן על ידי הרופא קרע ברשתית בעין ימין ועברתי "ארגון לייזר". נאמר לי כי אין מניעה לבצע את ניתוח האינטראלאסיק אך יש להמתין שלושה שבועות לפחות.

    היום לאחר כחצי שנה נבדקתי במכון נוסף שם קבע הרופא כי עליי לעבור את ניתוח הprk, והסיבה לכך היא שניתוח האינטראלאסיק עלול לגרום ללחץ על העין (בגלל הסיפור עם הקרע). יחד עם זאת הומלץ לי להיבדק על ידי מומחה רשתית שיקבע סופית אם אני מתאימה לאינטראלאסיק.

    הבנתי שניתוח הprk קשה יותר מבחינת ההחלמה וחדות הראייה....

    שאלתי היא -האם יש צורך לפנות למומחה שלישי שיכריע בעניין? או שאני יכולה להסתפק בתשובתו של מומחה הרשתית?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    האם יש צורך במומחה שלישי?

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • תשובה

    פרופ' ישראל קרמר
    12/07/2010

    לימור שלום רב,
    אין כל הוכחה עד עצם היום הזה כי ניתוח האינטראלאזיק עלול להחמיר את הנטייה לקרעים ברשתית בהשוואה ל PRK. לאור הסיפור של קרע ברשתית, עליך לעבור בדיקת רשתית יסודית ע"י ומחה רשתית, אשר ייקבע אם אין חורים או קרעים נוספים הדורשים טיפול לייזר מונע לפני ניתוח הלייזר להסרת משקפיים. גם שינויים ניווניים קדם-קרעים או חורים דורשים לעיתים טיפול לייזר לפני ניתוח להסרת משקפיים. לאחר מכן לא יהיה כל הבדל בין PRK או INTRALASIK לגבי קרעים ברשתית.
    בברכה פרופ' קרמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו