מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רבאופיר03/09/2010
עברתי ביום שלישי האחרון הסרת משקפיים בלייזר.
בעין שמאל רעדתי בעת ביצוע הלייזר. כבר אחרי שיצאתי מהניתוח הרגשתי כי עין שמאל רואה פחות טוב מימין. היום אחרי שלושה ימים אני רואה הבדל משמעותי בין עין שמאל לימין, כאשר ימין מתפקדת בצורה תקינה ואני רואה איתה באופן יחסית ברור שלטים ואותיות לעומתה עין שמאל מטושטשת לגמרי ואני לא יכול לקורא או לראות שום דבר (הרבה יותר גרוע ממה שהיה לפני הניתוח).
אני ממש לא רואה טוב בעין שמאל ומפחד מאוד שהיא לא תתייצב.
אמרתי לרופאה המנתחת אך היא לא נתנה יחס לדברי כאשר אמרה שזו עוד מוקדם מידי לראות תוצאות.
נותחתי בשתי העיניים שהמספרים שלי הם בין 1- ל 1.5 והצילנדר גם הוא בערך 1 בשתי העיניים.
עברתי ניתוח בשם: lassek.
כמו כן מה המשמעות של הניתוח לגבי הגיוס שלי שאני מחכה לו ממש בקרוב ומה המשמעות לגבי הפרופיל הצבאי שלי וסוג התפקוד בצבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לייזר
פרופ' ישראל קרמר08/09/2010שלום רב,
ניתוח מסוג LASEK כמו ניתוח מסוג PRK או ASA זהו ניתוח הכולל ליטוש שטחי (שיוף) של שטח פני הקרנית ללא כיסוי של קליפה. עקב כך תהליכי הריפוי באיזור שיוף הקרנית הם איטיים והדרגתיים ולעיתים לוקח זמן רב עד ששכבת תאי הציפוי של הקרנית (אפיתל) מחליקה את עצמה ואת שטח הפנים שלה ומתרפאה באופן מלא. לכן חדות הראייה יכולה להיות ירודה יחסית מספר שבועות ולעיתים קורה שבשתי העיניים חל תהליך שונה בקצב ההחלמה שלו ולכן הראייה בעין אחת יכולה להיות שונה מאשר בשנייה ותופעה זו לאוו דווקא קשורה ברעידות שאתה מספר עליהן בזמן הניתוח.
לעיתם יש לחכות בסבלנות תקופה ארוכה עד שהראייה מתאזנת בשתי העיניים. לעיתים רחוקות התוצאוה האופטית שונה בין שתי העיניים ודורשת תיקון בעין אחת אך ההחלטה על התיקון יש לקבל רק אחרי לפחות חצי שנה של מעקב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






