INTERLASIK

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • INTERLASIK
    ניר
    14/09/2010

    שלום אני בזמן הקרוב עומד לעשות ניתוח לייזר לתיקון הראיה, יש לי קוצר ראיה גבוה 9 עם צלינדר 1 עברתי בדיקה והמליצו לי לעבור את הניתוח INTERLASIK , שאלתי מה דעתכם לגבי ניתוח מסוג זה ? והאם הוא עדיף על הLASK .
    בנוסף ארצה לדעת מה עליי להקפיד ולדעת לפני הניתוח ,
    והאם אתם יכולים להמליץ לי על מומחה קרנית שיבדוק אותי
    בתודה מראש ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    INTERLASIK

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • מי שבדק אותך ואת עיניך

    ד''ר נדב בלפר
    16/09/2010

    הוא רופא עיניים מומחה המתעסק בניתוחים מסוג זה ובקרניות כל הזמן. את מי בדיוק אתה שואל על עוד פרטים? אותי (אני עוסק בזה אך לא בדקתי אותך)? את קהל המנותחים (יש להם נסיון של אולי 1-4 אנשים) ?
    לעניין - אוכל להתייחס לשאלה מסוג זה רק לאחר בדיקת התאמה, כמקובל. בכל מרכז רפואי בו יש מחלקת עיניים יש מומחה קרנית - קל מאד לאתר ברשת. בנוסף יש כאלו העובדים לא דרך ביח
    גמחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו