שני רופאים- שתי הצעות- מה עושים?

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • שני רופאים- שתי הצעות- מה עושים?
    קארין
    09/10/2010

    שלום,

    במסגרת בירורים שערכתי טרום החלטה על ניתוח ביקרתי בשני מכונים בעל ישם ידוע.באחד- המליצו לי על ניתוח אינטרלאסק - חיתוך הקרנית ללא שהוסברו לי הסיכונים הכרוכים בכך. ובאחר- נאמר לי שהפסיקו כליל ניתוחים של חיתוך הקרנית בשל הסיוכנים הרבים הכרוכים בכך לרבות העובדה ש 3 מתוך 1000 נדרשים להשתלת קרנית והציעו לי לעבור ניתח לאזק- שיוף בלבד.
    יש לי מספר גבוה של 6 ו-7 וקרנית 530 בערך.

    אשמח לדעת מה ההבדל המהותי בין השניים מבחינת סיכונים על מנת להחליט האם היתרון של החלמה מהירה יחסית שווה את הסיכון
    כמו כן, אבקשלדעת האם ניתן לעבור ניתוח תיקון בשיטת אינטרלאסק.

    בתודה מראש,

    קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • שני רופאים- שתי הצעות- מה עושים? - תגובה

    ד``ר עמי הירש
    13/10/2010

    קארין שלום,
    היות וטכנולוגיית האינטרלאסיק קיימת בישראל רק במכון מסויים, ולא נמצאת בכל שאר המכונים מן הסתם יתכן ובמרכזים בהם לא קיים מכשור זה, תהיה נטייה להסביר את חסרונותיו...
    ואכן, קיימים מכוני לייזר בארצנו שעברו לליטוש חיצוני בלבד.
    אין לי ספק שכמו שאת מציינת קיבלת הסבר נרחב מהרופא הבודק לגבי שתי שיטות הניתוח, גם אם תחליטי INTRALASIK תוכלי לבצע בעתיד טיפול משלים.
    ברור מכל מקרה שלא תיקלעי למצב של סיכון בריאות הקרנית.
    בברכה
    דר' הירש עמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו