מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח תיקוןדניאלה19/10/2010
שלום רב, אני מועמדת לתיקון ניתוח לייזר אך אני כבר מתוסכלת אני ממתינה כבר 4 חודשים , אני רציתי לדעת אם גידול ברבע מספר נחשב אי יציבות עד איזה גידול זה יציבות , אני מקוווה שיעשו לי כבר כי אני כבר ממתינה המון ומותסכלת מקווה שרבע זה לא נחשב אי יציבות אנא המלצתכם אשמח לתשובה טובה כי אני מתוסכלת תודה יום טוב שבוע טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לשאול למה את עושה תיקון?
אריאל20/10/2010המספר עלה לך אחרי כמה שנים?
או שמהתחלה אחרי הניתוח נשארת עם מספר\צילנדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתשובה לשחר
דניאלה20/10/2010אחרי 8 שנים עלה המספר הרבה שנים היה בסדר ואין לי צילנדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה
שחר20/10/2010אני חודשיים ושבוע אחרי PRK, עין שמאל רואה טוב אבל עדיין אמור להשתפר
ועין ימין עם צילנדר שאני מחכה בתקווה שיעבור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאחרי prk לשחר
גילה27/10/2010אני 3 חודשים אחרי prk וגם הצילינדר שהיה לי נעלם כמעט לגמרי. צריך סבלנות עם הניתוח הזה כי ההחלמה ממש ארוכה בייחוד אם היה לך מסר גבוה לפני כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתיקון ניתוח
דניאלה20/10/2010שלום רב,
רציתי לדעת אני מועמדת לתיקון אמרו לי להמתין 4 חודשים המתנתי האם עלייה ברבע מספר מהבדיקה הקודמת תמנע זאת , כי אני כבר ממש בתסכול.
הייתי רוצה שיעשו לי תיקון והכול יחזור כפי שהיה.
יום טוב אשמח לתשובה חיובית7058* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתיקון ניתוח - תגובה
ד''ר נדב בלפר24/10/2010רבע מספר נחשב מספר יציב
בתקווה שאין שינויים אחרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




