ראיה לאחר לאסק

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • ראיה לאחר לאסק
    חיפאית
    13/02/2011

    שלום,
    עברתי לפני כמעט שלושה שבועות ניתוח בשיטת לאסק ב"עיניים". איני רואה טוב בכלל בקריאה ובמיוחד מול מחשב (רואה מטושטש ומרוח). גם מרחוק הראיה בעייתית, למרות שיש שיפור מורגש ממה שהיה לפני הניתוח (מספר מינוס שבע בערך).
    הבנתי שהראיה אמורה להתייצב לאחר כחודש. יש סיכוי לשיפור דרמטי או שמדובר בהתייצבות בלבד של הקיים?
    האם יש קשר בין משך הזמן שההחלמה אורכת לבין המספר שהיה טרם הניתוח?
    בנוסף, האם העובדה שאני עובדת מול מחשב וממש מאמצת את העיניים עלולה לפגוע בתוצאות הניתוח? האם עליי להימנע ממאמץ של העיניים?
    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    ראיה לאחר לאסק

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ראיה לאחר לאסק - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    17/02/2011

    שלום
    יש עדיין אפשרות לשינוי וליטוש עדין גם חודשים אחרי - הדגש על עדין
    התחלת ממספר גבוה יחסית - ואז יותר קשה לקבל מספר אפס.... גם מינוס קטן מאפשר חיים טובים ללא משקפיים.... הכל יחסי
    בכל מקרה של ספק - כדאי להיבדק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו