מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חצי שנה אחרי ניתוח PRKהילה16/03/2011
שלום,
אתמול הייתי בבדיקה אחרי חצי שנה מהניתוח - יש לי עין עצלה לפני הניתוח ראיתי 6:40 ואחרי הניתוח ראיתי 6:14 עם מרחב ראייה גדול יותר. אתמול בבדיקה ראיתי כמעט אותו דבר כמו לפני הניתוח. ונאמר לי שאני רואה עכשיו 6:18 . השאלה שלי האם זה חלק מתהליך ההחלמה או שהעין חוזרת למה שהייתה? או שזה מקודמם מלקבוע?
והרופא אמר לי להמשיך עדין להשתמש בטיפות FML. למה משתמשים כל כך הרבה זמן בסטרואידים(FML)?
תודה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצי שנה אחרי ניתוח PRK - תגובה
ד''ר נדב בלפר16/03/2011מציע לך לשאול את הבודק - יש כאן יותר מדי נעלמים ואופציות ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהחצי שנה אחרי הניתוח prk
הילה17/03/2011הרופא הנתח אמר לי שאי אפשר לדעת עדין האם זה חלק מההחלמה או שהמספר חוזר?
הוא אמר שזה עוד יכול להשתנות...
האם זה יכול להיות חלק מהתהליך? ההחלמה? גם חצי שנה אחרי הניתוח?
תודה מראש הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהחצי שנה אחרי ניתוח PRK - תגובה
פרופ' ישראל קרמר25/03/2011שלום רב,
לעיתים יש צורך להמשיך טיפול בטיפות סטרואידים כגון FML כאשר יש בקרנית עכירות בתגובה לליטוש הלייזר או בעיה של נסיגת אפקט הלייזר, וזאת כדי לעכב תהליכי ריפוי בקרנית.
לגבי העין העצלה, היא תמיד תשאר עצלה ולכן התחושה היא שהראייה השתפרה. כדאי לנסות טיפול של NEUROVISION לטיפול בעין עצלה, במידה ואת מתאימה לטיפול זה הקיים במכון שבו הנני עובד הנקרא "עיניים".
בברכה,
פרופסור ישראל קרמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)