ניתוח PRK

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • ניתוח PRK
    יפעת א
    22/03/2011

    היי,
    בתאריך 24/02/2011 עברתי ניתוח PRK בשתי העיניים ע"י פרופ' קרמר.
    ההחלמה הראייתית אכן איטית ורק היום חזרתי לעבודה לאחר 3 שבועות מכיוון שאני עובדת מול מחשב 8.5 שעות וזה היה בלתי אפשרי.
    עד היום הראייה שופרה והצלחתי לראות טוב הכול, אבל לאחר כ- 5 שעות של עבודה מול המחשב אני חשה בכאבים בעיניים ובראות לא תקינה - רואה כפילויות והמילים קצת נמרחות לי.
    האם זה תקין ? כמה זמן מומלץ לעבוד על מחשב לאחר החלמה כ"כ ארוכה ? ועוד כמה זמן נשאר לי עד שאני אראה תקין לחלוטין ???
    תודה מראש,
    יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    ניתוח PRK

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ניתוח PRK - תגובה

    פרופ' ישראל קרמר
    22/03/2011

    שלום רב,
    כנראה שהבעיה כרגע היא יובש של הקרנית ואי סדירות שטח פני הקרנית על רקע תהליכי ריפוי שטחיים ויובש עיניים בעת עבודה מול מחשב.
    הנני ממליץ לך על המשך טיפול בטיפות FML לפי המינון שהוכתב לך, או שלא הוכתב לך ואז כדאי לעבור לטיפות FML במקום דקסמיצין וכפול 3 פעמים ביום למשך חודש ואז לבוא לביקורת.
    לגבי היובש, כדאי לנסות טיפות הילוקומוד כפול 5-6 פעמים ביום, שזו משאבה הנלחצת בטיפטוף מעל העין, וכדור אומגה 3 פעמיים ביום.
    מומלץ ללילה להשתמש בטיפות ג'ל.

    בברכה,
    פרופ' קרמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ניתוח PRK

    יפעת א
    22/03/2011

    ראשית תודה רבה על התשובה, אך הייתי רוצה לדעת האם זה טוב ונכון להמשיך כרגע לעבוד מול המחשב כ"כ הרבה שעות ? כשהגעתי הביתה ממש כאב לי הראש והעיניים.
    לגביי החלפת הטיפול התרופתי לטיפות ה-FNL האם אני צריכה מרשם עבורם ?
    תודה מראש,
    יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • ניתוח PRK - תגובה

    פרופ' ישראל קרמר
    25/03/2011

    שלום רב,
    עבודה מול מחשב איננה מזיקה לאחר ניתוח לייזר מסוג PRK, אך היא מעייפת מאוד את העיניים, וגורמת ליובש והחמרתו לאחר הניתוח, עקב הצפייה במסך וחוסר עפעוף או מצמוץ יעיל. יש להשיג מרשם לטיפות מסוג FML. יש להשתמש בתחליפי דמעות בעת העבודה במחשב.

    בברכה,
    פרופסור ישראל קרמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו