שאלת המשך לעמי הירש בנושא עדשות טור

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • שאלת המשך לעמי הירש בנושא עדשות טור
    מגי
    03/04/2011

    שלום
    תודה על תשובתך. אך היא התייחסה לעדשות מגע ולא להשתלת עדשה עקב ניתוח קטרקט ששם למיטב הבנתי קיים קושי בהתאמה..
    האם יש טעם להשתמש בעדשות טוריות בהשתלת עדשה גם בצילינדר של -1.25?
    זאת בהתייחסות לעובדה שהעין אחרי 2 תיקוני PRK והמספר הוא -2.25
    מה הסיכוי לראיה לללא משקפיים מרחוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • שאלת המשך לעמי הירש בנושא עדשות טור - תגובה

    ד``ר עמי הירש
    04/04/2011

    מגי שלום,
    מבין כי התוצאה הנוכחית היא מספר 2.25 וצילינדר 1.25.
    בנתונים אלו יש לקחת בחשבון א ת ההשלכות של השתלת עדשה טורית תוך עינית.
    ולפיכך ממליץ לך לשקול היטב את הפעולה הכירורגית לעומת אופציות אחרות
    לא ברור לי מהו עובי הקרנית כך שאיני יכול לשפוט לגבי טיפול לייזר שלישי,

    או פשוט להבין את המצב ולהרכב עדשת מגע....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו