שאלה לגבי ניתוח לייזר?

לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך
 
  • שאלה לגבי ניתוח לייזר?
    דדי רז
    20/04/2011

    שלום רב
    אני בחור בן 38 עם 6 ו7 מינוס בהתאמה עם צילינדר שלושת רבע בעין ימין עברתי לפני כ-5 שנים בדיקת התאמה ונמצא כי יש לי קרנית דקה אך"לא דקה מדי" וניתן לעשות את הניתוח אך לא עשיתי בשל חשש מהתוצאות.
    שאלתי היא כזאת האם ניתן להוריד לחלוטין מספרים אלו"? ומהו ההבדל המדוייק בין אינטראלאסיק הסרה אשונית של הקליפה בלייזר ובין מיקרוקרטום היות והרופאים טוענים כילרוב מספר הניתוחים בשיטת הישנה אינו מציב מכשלה לניתוח מה באמת ההבדל המדוייק בין השיטות ?
    ומה זה אומר לגבי?
    בברכה
    דדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה
    שאלה לגבי ניתוח לייזר?

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך

  • שאלה לגבי ניתוח לייזר? - תגובה

    ד''ר נדב בלפר
    26/04/2011

    אם אמרו שהקרנית דקה אך לא מידי - אני מניח שהתכוונו שאתה בתחום העובי המתאים לטיפול
    המספרים שציינת הם אכן בתחום הטיפול המקובל
    בעקרון - היתרון של חיתוך הקרנית בלייזר (אינטראלאסיק) הוא שניתן לקבל חיתוך יותר אחיד בצורה ובעובי המוגדרים מראש - יש יותר שליטה על הפרמטרים ו/או סיבוכים אפשריים.
    זה נכון שעד היום בוצעו יותר ניתוחים עם סכין (מיקרו-קרטום) - זו שיטה עם הרבה יותר שנות ותק.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לבדיקת התאמה
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לבדיקת התאמה ללא עלות מלא/י פרטיך


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו