מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איפור אחרי אינטראלאסיקא.03/05/2011
כמה זמן אחרי ניתוח מסוג intralasik אפשר לאפר את העיניים? הכוונה היא לשים אייליינר ומסקרה, כי גם כאשר מורידים את המסקרה עם סבון יש צורך לשפשף קצת את הריסים, אז מתי מותר להתאפר מחדש אחרי הניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור אחרי אינטראלאסיק - תגובה
ד''ר נדב בלפר04/05/2011עדיף לחכות כחודש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאיפור אחרי אינטראלאסיק
א.05/05/2011האם אחרי 3 שבועות אפשר להתאפר או שזה מסוכן מדי? (בשביל להסיר איפור יש צורך לשפשף טיפה את העיניים עם סבון)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאיפור אחרי אינטראלאסיק - תגובה
ד''ר נדב בלפר08/05/2011חודש - יותר טוב
עם אשתטיקה נשית - אני לא מתווכח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה3 שבועות אחרי אינטראלאסיק
עדי16/05/2011אני מבינה שחודש יותר טוב אבל השאלה היא אם אני אתאפר אחרי 3 שבועות האם זה מסוכן ? או שאם אני אנסה להוריד את המסקרה בזהירות ואת הצללית גם אניח בזהירות מבלי ללחוץ יותר מדי על האם זה יהיה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה3 שבועות אחרי אינטראלאסיק - תגובה
ד''ר נדב בלפר17/05/2011לא מומלץ
רצוי לחכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מטפל סיעודי: איך בוחרים נכון?
איך בוחרים מטפל סיעודי שיתאים ליקרים לנו מכל...כל הטיפים כאן
בחן את עצמך:
האם אתם טיפוסים רגישים?
האם אתם טיפוסים רגישים?
מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
ב-18 שנות עבודתי ביד שרה, שימשתי בתפקידי ניהול מגוונים. מזה כ-6 שנים אני מנהלת השאלה אזורית בגוש דן וירושלים ואחראית על יותר מ-200,000 השאלות פריטי ציוד רפואי בשנה. בתפקידי אני מתעסקת רבות באיכות וסוג... קרא עוד
השתלות שיניים ואסתטיקה,ICOI, ובעל תואר Diplomate מטעמה. בעל מרפאה פרטית בראש העין שמרכז עיסוקה שיקום הפה, ALL ON 4 . בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה עין כרם.... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





