אואופיק דרמטיטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אואופיק דרמטיטיס
    ר
    08/06/2008

    אני מטופלת ברפואה סינית בשל בעיית אוטופיק דרמטיטיטיס מזה שלושה חודשים ומעוניינת להכנס להריון.האם יש טעם להמתין עד לריפוי מלא(זה אפשרי בכלל?)או שעלי לקבל את מצבי כמו שהוא עתה (אני מתגרדת מדי כמה ימים בידיים לעומת גרד עז באיזורים נוספים לפני תחילת הטיפול).
    האם אוטופיק דרמטיטיס המתפרץ באדם בוגר בצורה חמורה עלול להשאר כל החיים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אואופיק דרמטיטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אטופיק דרמטיטיס-אסתמה של העור

    דוד פרלה
    08/06/2008

    ר' שלום,

    אין טעם להמתין לריפוי מלא, מכיון שאטופיק דרמטיטיס הינה אקזמה אלרגית המאופיינת בהטבות והחמרות לסירוגין ,ובד''כ עקשנית יותר במבוגרים, מהלך המחלה במבוגרים אנינו מדע מדויק, יכולה להיות הטבה או החמרה עם הכניסה להריון ולאחר הלידה,[ ניתן להמשייך בטיפול בזמן הריון -חייב שינוי בצמחים ובדיקור בהתאם ] אטופיק במבוגרים אומנם עקשן יותר אבל לא מחויב שהשאר לכל החיים, טיפול ברפואה סינית יכול לזרז ולשפר את סיכויי הגוף את להחלים מהמחלה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו