אחרי לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי לידה
    אחת
    24/09/2008

    אני חודשיים אחרי לידה.

    עוד בהריון בסוף חודש שמיני לערך הופיעו לי על בית החזה מן פצעים שנראו כמו אבעבועות רוח, באותה תקופה הם לא גירדו לי ולכן הרופאים למיניהםם אמרו שזה כנראה תגובה מההריון.

    כשבועיים אחרי הלידה הופיעו לי שוב אותם פצעים והפעם בנוסף לבית החזה הם הופיעו על יד ימין לאורך הזרוע והפעם הם התחילו לגרד לי. הלכתי לרופאת עור והיא אמרה לי שזה זיהום פטרייתי בעור ונתנה לי טיפול. הטיפול שהיא נתנה הוא: למשך שבוע ימים כל יום להתקלח ולסבן את העור עם שמפו 'אגיספור' להשאיר למשך 5 דקות על הגוף לשטוף ולנגב ולאחר מכן למרוח על הפצעים את תרחיץ הקלמין.

    בשבוע השני לבצע את אותה הפעולה אבל פעמיים בשבוע. שהתחלתי את הטיפול יצאו לי עוד פצעים כאלו קטנים וגדולים גם ביד השמאלית ועל הכתפיים.

    מדוע הטיפול רק גרם לפצעים להתרבות ולהופיע עוד?? האם אפשר לעשות משהו כדי שלא יופיעו עוד פצעים ולא ישארו לי כתמים חומים על העור חוץ מאותו טיפול הנ"ל?

    זה נורא מציק לי הכתמים האלה ובכלל הפצעים האלו! אשמח אם תעזור לי.. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי לידה

    דוד פרלה
    24/09/2008

    שלום,
    לגבי עוד טיפןל ברפואה מערבית הפני את השאלה לפורום רפואת עור, ברפואה סינית ניתן להתאים לך לאחר אבחון צמחי מרפא ודיקור שיזרזו את ההחלמה של העור,

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו