גרד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרד
    רינה
    26/10/2007

    לפני כחודשיים וחצי החל לי גרד במפשעה, חיצוני , בצד ימין שפתיים וקו גומי התחתונים.
    ניסיתי טיפולים משחתיים קונבנציונליים- פוליקוטן, אגיסטן אלוורה, בשך שבוע כל אחד והמצב לא השתפר. לאחר מכן קומאגיס וטרידרם כל אחד מהם יום אחד מכיון שהעור שלי הגיב אליהן בגרד מוגבר.
    רופא הנשים לא מזהה ויזואלית-אין נגעים או פטריה נראית.
    במקביל טיפלתי בדיקור,בהתחלה המדקרת הרגישה חום בכבד, ולפני שבוע, בטיפול האחרון אמרה שלא נרגישה את הגרד בדופק.השתמשתי בטלק, שמן עץ התה( שגרם לי לתגובה קשה) וכל מה שיכולתי לחשוב עליו.
    במקביל, בתקופה הזו המערך ההורמונאלי שלי קצת ברכבת הרים, לאורך החודשיים וחצי הללו קבלתי מחזור כל שבועיים, ובבדיקה הורמונאלית זיהו 17 oh progesterone מעל הנורמה(בינתיים נכנס לטווח). אני בת ארבעים ומנסה להכנס בפעם השנייה להריון בתקופה זו.
    האם תוכל להאיר את עיני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד

    אמיר קלי
    30/10/2007

    מה שאת מתארת יכול להיות אופיני לדרמטיטיס(אקזמה) לא פטריתית
    למצב כזה בדרך כלל אל מספיק דיקור אלא יש צורך גם בנטילת צמחים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו