כואב...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כואב...
    שרון
    27/08/2012

    שלום רב כבר זמן מה(באופן עקבי) שאני סובלת מכאבי גב חזקים.זה בעיקר מתמקד בצד הימני העליון כלומר צוואר כתף שכמה וסוחב לי מאד ליד ימין עדכדי שזה מרגיש לי כמו כאב דלקתי בפנים.
    בסהכ אני מרגישה את הגב והצוואר מאד מאד תפוס והכאבים ועוצמתם נעים במהלך היום.
    הכאב ביד גם קצת מלחיץ אותי והכל יחד מאד מרגיש לא נוח ונעים.

    האם כדאי לקחת איזשהו כדור??

    לקחתי אופטלגין אבל זה לא ממש עזר.

    עשיתי גם לפני שבוע עיסוי אבל זה גם לא ממש עזר.

    אשמח מאד לחוות דעת והמלצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כואב...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו

    שרון
    28/08/2012

    שמתי לב שהכי כואב לי בבוקר ,אחרי כמה שעות שינה שינה וכשצריכה לקום מהמיטה.
    השיכמה הימנית והכתף מאד כואבים וההקרנה ליד מאד מאד חזקה(לאמה בעיקר אבל לעיתים גם עד הזרוע) אחכ בהמשך היום זה קצת נרגע והכאב יותר נסבל.

    האם זה מצריך ממני ללכת לרופא?? או שזה משהו שפשוט עם הזמן יחלוף ואני יכולה לעזור לעצמי בעזרת תרגילים מסויימים ,אולי שוב עיסוי או שיאצו(מה השיטה המועדפת במצב כזה?) איזה כדור מסויים שכדאי שאקח להקל? וטיפים אולי גם ממה להימנע.....

    האם זה תוצר של מזגנים ומאווררים???

    אני עושה קצת יוגה(די חדשה באופן יחסי) וכבר חוששת לאור הכאבים שלא חולפים שאולי במשהו עלולה גם להזיק לי אם לא נזהרת. האם אתה יכול להציע לי ממה להימנע???

    בקיצור כרגע זה נראה כמו משהו שתקף ולא מרפה.

    בברכה ותודה
    דקלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כואב... - תגובה

    קובי אביב
    28/08/2012

    שלום מיכל

    יכול להיות בהחלט שאימון היוגה שהתחלת לא מכבר גרם לשריר באזור המדובר (שכמה, כתף,צוואר) להיתפס ולהקרין מטה לכיוון היד, אין מה להיבהל מכך.

    הגוף גורם להליך דלקתי על מנת להתמודד עם העניין ומשם באים גם כאבים, אם את מחפשת כדור את יכולה להיוועץ עם רופא והוא ייתן לך משהו אנטי-דלקתי אשר יפסיק את הכאב יחד עם הדלקת (אולי??) אבל לא יפתור את הקושי.

    הצעה שלי היא לטפל בשיטת טריגר פוינט (שיקום תנועתי אורטופדי) אשר מסוגלת ע"י אבחון מדויק להבין איזה שריר הוא שורש הבעיה ואת המסלול ההשפעה שלו ומשם לטפל, גם בשרירים עמוקים יותר אם צריך,

    כרגע אני מציע לנסות לא לישון על הצד הזה של הגוף, לבצע כמה שיותר תנועה חופשית לאזור צוואר,כתף, שכמות, ואף מתיחות עדינות (אבל לא יותר מדי מפני שהמתיחות יכול לגרום לתפיסות חזקה יותר לעיתים)

    את יכולה ליטול כדור מגנזיום ו MSM שהם כדורים טבעיים להקלה על דלקת, (בכל מקרה הם לא מזיקים באופן כלשהו).

    אם צריך ייעוץ טלפוני את מוזמנת ליצור קשר בכיף.

    קובי אביב - שיקום תנועתי אורטופדי, עיסוי רפואי ורפלקסולוגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ועוד שאלה...

    שרון
    28/08/2012

    קובי תודה רבה על תגובתך.

    האם נכון לחמם את המקום??אני שמה כרית חשמלית לעיתים ,בעיקר כששוכבת.נראה שזה קצת מקל אבל אולי דווקא לא כדאי...?

    האם נכון להמשיך כרגע עם היוגה וממה להימנע??

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו