שלום (-:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום (-:
    יערי
    22/08/2009

    היי...אז ככה יש לי בעיה שאני אשמח אם תענו לי עלייה
    כואב לי הגב מאוד בחלק העליון, באזור של העורף ובעמוד השידרה למעלה.
    עכשיו זה קורה לי רק כשאני הולכת. וזה מגיע אחרי הליכה של חצי שעה בערך
    אני רוצה להבין למה זה כואב לי, מעמידה לא נכונה או מנעליים לא טובות?
    או שמא יש לי איזה משהו???

    תודה מראש, שבת שלום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום (-:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל מתחיל מלמטה

    סהר צור
    22/08/2009

    שלום יערי

    יתכן מאוד שישנו קשר להליכה וליציבה לא נכונה כמו גם לנעליים שאינן מותאמות לך.

    ברגע שישנה בעיה בגפיים תחתונות זה משפיע כלפי מעלה (אפקט הדומינו של מערכת שרירי השלד) מכפות הרגליים - לאגן הירכיים והגו התחתון - אל חגורת הכתפיים - צוואר..

    למרות כל הנ"ל לדעתי בעייתך (מתוך הנחה) נובעת ממודעות וזאת אומרת שככל שנדמה לי את פשוט "דרוכה" בזמן ההליכה ומרימה את הכתפיים לכיוון האוזניים מה שגורם למתח באזורים שהזכרת.

    יש הרבה מה לעשות.. ראשית. מודעות לגוף ונראה שיש התחלה אחרת לא היית שואלת כאן את השאלה.. שנית ישנם תרגילים "שוברי מתח" כלומר תירגול של אותם שרירים בזוויות גיורוי משתנות אשר שוברות את המתח הקיים "מתח כרוני" שיוצר עומס יתר על חוגרת הכתפיים. תרגיל חתירה בשכיבת אפיים יכול להתאים לך.

    מאחל לך רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!! ... אבל עוד משהו !!!

    יערי
    24/08/2009

    היי..ממש תודה על התשובה!
    אבל הבנתי רק חצי מדברייך
    אני רוצה להבין איך אני פועלת לא נכון, מתוך הנחתך כפי שאמרת.
    לא הבנתי כשאמרת "בזמן ההליכה מרימה את הכתפיים לכיוון האוזניים"
    מה זאת אומרת?? לפי איך שידוע לי זה לא קורה
    אם כבר אני הולכת טיפה כפוף וזה שנים היה ככה, יכול להיות שזה נובע מזה.
    אבל זה בעיה כבר בראש אני מנסה ללכת הכי ישר שיש וזה לא מצליח לי ואני שוב חוזרת לעמידה הרגילה(בגלל הרגל) - אולי יש לך גם תרגילים בקשר לזה.???
    והכאבים הם כאבים ממש חזקים בעיקר בעצם של העמוד השידרה למעלה.
    בבקשה תיתן לי אתר כלשהו שיש שם תרגילים בשבילי שינחה אותי
    אני ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי שום דבר ממה שאמרת
    זה חשוב לי בבקשה תעזור לי
    לא הבנתי גם איך התרגיל הזה הולך, אם אתה יכול לעזור לי אני אודה לך מאוד
    - תרגיל חתירה בשכיבת אפיים יכול להתאים לך - ??????


    אשמח לקבל תשובה מהירה,
    יום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסהר - תודה

    יערי
    25/08/2009

    אוקיי הבנתי הכל(-:
    כנראה שאתה באמת צודק, כי ניסיתי וזה אכן זה.
    תודה רבה לך!!
    תחזור בשלום מהמילואיםם=]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו