תעזרו לו אל תהיו פחדנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תעזרו לו אל תהיו פחדנים
    אור
    19/09/2009

    שלום לך אורח . תגובתי אליך היא בהבנה שלא מדובר בסוטה מין אלא באדם רציני מן הישוב פלוס.
    אני לא מאמין שאתה צריך להפסיק את הטיפולים במידה ויש להם ערך נפשי ובריאותי אצלך רק בגלל הבעיה שהעלית. אני מאמין שאתה לגמרי לא לבד לא בתפיסתך כי טיפול עלול לעורר לגמרי בטעות יצרים מיניים הן בגלל האינטימיות והן בגלל המגע.
    במידה ובאמת אתה מעוניין בטיפול לשם טיפול אני ממליץ לך כמו שאמר מנהל הפורום לפני , לפנות למטפל רציני ממין זכר שאיתו תרגיש שאתה גם מסוגל לשוחח על הבעיה הזו כמובן כחלק הפסיכולוגי יותר של הטיפול. אגב הומוסקסואליות היא אינה סטיה בדיוק כמו הבעיה שלך שסביר להניח כי היא פיסיכונוירולוגית הקשורה לתפיסה רגשית שמקורה באבולוציה הנוירולוגית של בני האדם בכל הקשור למבנה המוח. שזו תורה שלמה שאשמח להרחיב עליה אם תרצה.
    לכל האנשים שבחרו לאטום אזניהם ליבם עיינהם וראשם לאיש הזה אז תתביישו .
    אתם אמורים להיות מטפלים אשר גישתם היא גם נפשית וגם פיסית .
    הרי גוף ונפש הם אחד.
    תתנצלו ותנסו שוב לעזור כמו שהתכוונתם כשהתחלתם לטפל ולא אחרי שנשחקתם ומצאתם מקום להתפרק בין דפי הרשת הבטוחים.
    שלכם באהבה .
    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזרו לו אל תהיו פחדנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו תגובה לבחור שגומר בטיפולים

    אור
    19/09/2009

    התגובה הקודמת שלי מכוונת לסוגיה שהועלתה מוקדם יותר בפורום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו