כאב גב תחתון כשידוע שיש בלטים ב-l-4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב גב תחתון כשידוע שיש בלטים ב-l-4
    סמדר
    20/09/2009

    שלום לך ושנה טובה!
    יש לי בלטים ב-l-4 l-5 וכנראה גם s-1 מזה כ-7 שנים לפני כשבועיים נתפס לי הגב עקב תנועה ולדעתי גם בעקבות צעדות כי הרגשתי את הכאב המוכר מתחיל בקטן, הבעיה שבניגוד לכל הפעמים הפעם הכאב לא חולף,אני מלוקחת אטופן 400 פעמים ביום מזה שבוע ואין שיפור .האם יתכן שיש החמרה במצב? ומה אתה מציע לעשות? יש לי תור לאורטופד ב12/10 ,האם לנסות להגיע לרופא קודם או כדאי לחכות עד למועד התור?
    תודה מראש
    סמדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    סהר צור
    20/09/2009

    שלום סמדר

    במידה והכאבים הללו אינן מניחים את נפשך ומפריעים את שנתך אז מומלץ להקדים את התור ע"י הפניה דחופה לאורטופד דרך רופא המשפחה.

    אם לא כך המצב אז מומלץ לפעול בדרכי פעולה אשר מונעים ומקלים על כאבייך כגון: שימוש באמצעי חימום, חיזוק שרירי בטן באופן סטטי - הכנסת/כיווץ שרירי הבטן במהלך כל תנועה. כמובן שטיפולי מגע יכולים לסייע.

    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו