כאבי גב ואגן קשים - יש תקווה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב ואגן קשים - יש תקווה?
    Einav
    28/09/2009

    שלום, הנ סיפור בקצרה:

    אני חייל בן 21 (עד עכשיו הייתי לוחם) שמשתחרר עוד 4 חודשים, לפני כשנה וחצי התחילו לי כאבי גב תחתון.
    בהתחלה לא התייחסתי לזה יותר מדי אבל לאט לאט זה החמיר.
    בתחילת השנה עשיתי CT שמצא:
    בלט דיסק דיפוזי עם לחץ קל על השק הדורלי ב- L3 - L4
    בלט דיסק דיפוזי עם לחץ קל על השק הדורלי ב- L4 - L5
    בלט דיסק אחורי מרכזי עם לחץ קל על השק הדורלי ב- L5 - S1

    עשיתי טיפולי פיזיותרפיה ומכשזה לא עזר עשיתי גם הידרותרפיה וגם זה לא עזר.
    שלחו אותי לבדיקות דם (HLA B27) שיצאה תקינה, מיפוי עצמות, MRI ורנטגן. כל אלה יצאו תקינים לא ממצאים חדשים.

    הכאב שלי מתבטא בכאבים בגב התחתון, "קליקים", כאבים חדים ופיתאומיים ובכאבים קשים בעצמות האגן וגורם לתחושת נימול ברגליים ולצליעה.

    מספיק שאני יטאטא את החדר שלי ואז יתחילו לי כאבים ברמה שאני יהיה חייב לשכב.

    לא היו לי כאבים אף פעם לפני הצבא (והייתי ספורטאי).
    כרגע הוצאתי מתפקידי כלוחם אבל עדין אני נמצא בגדוד שלי שהו מבצעי לכל דבר ואני עדין מסתובב עם נשק שמקשה עלי.

    אורטופד מומחה המליץ ללכת לפסיכיאטר ולבדוק את הכיוון הזה (הוא לא חושב שזה הסיבה, אבל צריך גם את זה לשלול הוא אומר). לדעתי זה ממש לא כיוון.

    אני פשוט לא יודע מה לעשות, אני סובל מכאבים שמפריעים לי לחיות חיים שגרתיים ונורמליים וזה נראה כאילו אין לזה הסבר. ובצבא זה מאוד בעייתי כי ההתייחסות אליך שם היא רק לפי סעיפים (מבקשים ממני לעשות דברים שכואבים לי).

    אשמח לעזרה לגבי המשך הטיפול..
    תודה,
    עינב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין

    Einav
    28/09/2009

    שכחתי לציין שמבחינת הרופאים (המומחים) , התוצאות של ה-CT לא מסבירות את הכאבים שמהם אני סובל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיד יש מקום לתקווה

    סהר צור
    29/09/2009

    היי עינב

    אני מבין את קשייך ואת מה שהנך עובר כעת אך עם זאת בעוד ארבעה חושים אתה מתחיל בדרך חדשה ובמסגרת האזרחית אני בטוח שהכל יהיה לך פשוט יותר.

    אני מניח שבטיפולי הפיזיותרפיה שעברת הנחו אותך לחזק את שרירי הבטן. אני יכול להמליץ לך "לאסוף" את שרירי הבטן בעת תנועה ולהימנע מהרמת משקלים.

    כמו כן אם טרם ניסית אז טיפולי דיקור יכולים להקל משמעותית על כאביך.
    שיהיה בהצלחה ואם ישנן שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות אליי גם למייל.

    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו