מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש ונימולכהן פני13/10/2009
שלום הייתי רוצה לשאול כמה שאלות החל מצאת כיפור התחלתי לחוש נימול בכף יד שמאל ורעד קל לא ייחסתי לכך כל כך חשיבות חשבתי שזו תופעהלאחר צום יומיים אחרי התחילו סחרחורות וכאב ראש נוראי בצד שמאל בלבד כאב פועם עם תחושה של כבדות נוראית בראש רק בצד שמאל רופא המשפחה נתן לי לבצע בדיקת סי טי ודופלר לעורקי הצוואר בנתיים הרגשתי רע מאוד וביקשתי הפניה למיון ואכן אושפזתי מחשש אולי לאיזה שהוא ארוע שיתכן קרה או חלילה יכול לקרות שם כבר נעשו לי הבדיקות (סי טי ודופלר עורקי הצוואר) הכל יצא תקין במכת ב האשפוז נרשם שקרוב לודאי התלונות הן על רקע צווארי יש לציין שאני בריאה מלבד ניתוחים לC.D.H בירך ימין הומלץ לי טיפול בעיסוי רפואי ואם אין הקלה לבצע חסם מקומי
שאלותי הם :האים ייתכן שהכאב נגרם בגלל השינויים בעמוד השידרה בגלל הבעיה ברגל ?
מהו עיסוי רפואי להבדיל מפיזיוטרפיה?
מה הכוונה לחסם רפואי?
אין לי כאבים בצוואר אך בלחיצות מסוימות כואב לי בנקודה מסוימת ועדין הכאב ראש ממשיך
ׁ(צילום עמוד שידרה צווארי תקין E.E.Gתקין) תודה על הסבלנות רק בריאות אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש ונימול
סהר צור14/10/2009שלום לך פני
לא הצלחתי להבין מה מצבך כעת. דיברת על תחושות ותסמינים שהיו אבל מה עכשיו רק כשאת לוחצת כואב? הפסיקה תחושת הנימול?
בכל מקרה עיסוי רפואי הינו חלק מהמערך הטיפולי של הפיזיוטרפיה כשהדגש הוא יישום ידע איבחוני וטיפול מנואלי-ידני כמעט ללא שימוש במכשירים.
לגבי חסם רפואי אני לא בקיא ולא מכיר בהקשר שאנחנו מדברים עליו..
אני מניח לעצמי שמה שאת מתארת הם תסמינים של טריגר פוינט-את יכולה למצוא שפע של מידע לגביהן בגוגל. תראי אם התסמינים המתוארים מתאימים לתחושותייך.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


.jpg)
