עצרו נא את כאבי גב הכרוניים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצרו נא את כאבי גב הכרוניים...
    ארובן
    03/11/2009

    שלום,
    אני בן 25 יוצא שירות קרבי ממושך וספורטאי רוב חיי, במהלך שירותי הצבאי לא התלוננתי מעולם על כאבי גב אולם כעבור שנה מהשחרור חשתי כאב וזרמים ומשם התגלה שיש לי 2 פריצות דיסק בL3-L4 ובL5-S1.
    עברתי 3 חודשים של פזיותרפיה, חודשיים כירופרקטיקה וללא הועיל.
    שחיתי בבריכה פעמיים בשבוע כחצי שנה והלכתי לעיסויים ושוב ללא הועיל.
    שנה מאז התחלתי לסבול הלכתי, בעצת רופאים מומחים, לעשות זריקות סטרואידים בגב ובתכנון לעשות גם FACET BLOCK, אבל ישר אחרי הזריקה האפידורלית התחלתי לחוש ברע. מסתבר שנוצר LEAK בגב ונאלצתי להיתאשפז כשבוע וחצי על מנת לייצב את הלחץ בראש.
    כעת יצאתי מהאישפוז אבל כאבי הגב שלי הרבה יותר חזקים מקודם ואני באמת לא יודע לאיזה כיוון של טיפול כדאי לי לפנות ואיזה כיוונים לשקול. מתוך נסיונכם, הייתי רוצה השערה שלכם למה הגב כואב הרבה יותר כחודש לאחר הזריקה האפידוראלית ולהיעזר בכם בכדי לבחור לעצמי טיפולים נכונים שאתם ממליצים בכדי לשקם את הגב שלי ולשוב לתפקד כרגיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעם אחת לא תמיד מספיקה

    סהר צור
    03/11/2009

    שלום ארובן

    לעיתים זריקה אפידורלית אחת אינה מספיקה. הסיבות אנן ברורות לי ולכן לא אכנס לזה.

    כל שאני יכול לומר ולהמליץ הוא להמשיך בנסיונתך ולמצוא את הטיפול שיטיב עמך.

    אם טרם ניסיתי טיפולי מגע אלטרנטיביים אז עכשיו זה העת.

    רפואה שלמה

    סהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו